Friday, January 14, 2011

Isi Hati Irina: Waa... sedihnya... (Entri khas buat Cik Wee)


Hari nie kami dapat satu berita yang sebenarnya agak happy dan juga sedih... Tapi bagus jugak untuk dia sebab dah hampir 8 bulan mintak tukaq... Yela yang atas pon bukan suka sgt pon kat kami nie.. macam-macam dia kata kat kami nie...

Kami lapor diri sama-sama kat HQ dan duduk selama seminggu dlm dewan tue tanpa buat apa-apa sementara depa nk buat penempatan.. Masa tue x rapat lagik... dia asek berkepit dengan henpon ja.. Main PTT.. pastu kuat melatah.. Aku pon cam kerek sket.. haha..

Then penempatan sama-sama kat tempat keje aku skg la... masa nie baru rapat la... masa tue kami 5 orang... g breakfast. lunch semua sama-sama...

Then x sampai 2 weeks kena lak g BTN dan Induksi sebulan or actually 28 hari... lama tuh kn? masa nie sgt best sebab makan tdo jer... apa yg dia bg ceramah pon x masuk otak... yela anjoy while you can.. haha...

Then da abis depa dua orang dok kuarters n rajin masak kat aku... feveret aku sambal tumis udang petai... huhu... sedey nye cik weeeeeeeeeeee.....

Then depa amek keputusan utk pindah ke klang sebab sambung belajar kat uitm... huhu... keseorangan aku kat sini... huhu... tp xpa la sebab still boleh jumpa n cari gaduh kat ofic..

Then dia nk kawen pulak aku janji jadi dia punya planner skali x jadi sebab kazen aku amek tarikh yg sama.. sowie ek cik wee........ masa nie la aku teman dia hantaq borang tukaq... siap dengan kad kawen skali dia selit taw...

Then tetiap hari ruting derang ulang alik Klang-Putrajaya la... ikut turn la.. minyak dengan tol memang x hengat la dekat 600-700 sebulan.. bahagi la dua.. jenuh kn?

Setelah hampir 3 tahun tapi kena tunggu bulan 5 la... kul 12 td dapat fax dari HQ pasal tukaq.. dia pon ingat main2x tapi Alhamdulillah segala urusan telah dipermudahkan...

Cik Wee, andai ada salah silap, akk minta maaf yea (air mata bergenang dah nie..), yela selalu mengata sesama sendiri lagik.. nk buat camne kn? dah mulut kekadang tue macam murai tercabut ekoq... hish x boleh nk taip lagi nie sebak rasa nie... satg nk lari sat p toilet la...

Semoga berbahagia di tempat baru ye Cik Wee... jangan lupakan kami kat sini yea... nanti "DIA" xde la nk cari ketua samseng lagik...

Yang len tue jgn nangis yea sebab saya nie touching sket... (air mata x sabar-sabar nk jatuh nie...)

WE LOVE YOU LA CIK WEE...

No comments:

Post a Comment

Followers