Monday, March 7, 2011

Isi Hati Irina: Kenapa aku buat blog!

Assalamualaikum...

Hari nie macam banyak idea nk menulis pulak... Bila tengok kiri kanan orang semua sedih buat aku teringat masa mula-mula aku create blog nie..

Memang aku buat blog nie untuk luahkan perasaan aku... Memang dari asalnya aku tak bagitaw orang pasal blog nie.... tapi ade segelintir yang tahu.... Then baru aku decide nk bagi tahu orang-orang yang aku percaya sahaja...

Balik kepada tajuk asal... kenapa aku tulis blog ni?

Aku tulis sebab aku sangat sedih dan stress sgt bila orang layan kita macam sampah. Memang menggunakan kita untuk kepentingan diri dia..  Bila juga jumpak orang lain yang lebih baik dari kita (bagi dia la kn) , asyik mencari salah kita jer...

Apa yang kita buat, cakap, pakai, nasihat semuanya tak berguna! Semuanya tak betul!

Lepas tue cakap kita nie tak dengar kata la, suka menjawab, hipokrit, asyik angin, sentap... Semua tak elok la bagi kat kita...

Lepas satu sms yang sangat2x menyakitkan hati dan aku tak mampu nk tahan lagi... Aku ambil cuti seminggu utk blk kampung... Rehat dan tenangkan diri dan fikiran... Stress sgt! bukan sebab keje tapi sebab orang yang rasa diri dia tue baik sgt! Menyampah betul!

Asyik menangis jer kat ofis...

Lepas seminggu aku rasa macam okay sket... dan aku luahkan segala-galanya dlm blog nie.. boleh baca 1st entri aku... DIA!!!

Masa tue jugaklah aku jadi rapat dengan dia yang kini menjadi kesayanganku...

Alhamdulillah... Semoga DIA juga bahagia dengan pilihannya... dan tak akan lagi sia-siakan perasaan orang yang menyayanginya...

No comments:

Post a Comment

Followers