Sunday, November 21, 2010

Isi Hati Irina: luka di hati

aku rasa sgt stress sekarang nie dan rasa mcm nk melepaskan apa yang terbuku dalam hati aku nie... rasa mcm nk pecah jer hati sekarang nie... sepatutnya aku dah recover tapi rupa-rupanya aku masih x boleh nk lupakan dia... benci betul! normally aku akan update apa yang aku rasa kat status tapi kali nie aku akan kurang menulis dan mengemaskini status ku itu... maaf ye kepada sesiapa yang merindui status ku itu... rasa sedih masih lagi menyelubungi dasar hati ini... Ya Allah SWT kuatkan la hambamu ini untuk menjalani kehidupan yang penuh dengan dugaan ini...

aku sgt membenci dia di saat nie... aku dah larang dia sms, call, ym or contact aku dengan apa cara sekalipun... sebab bagi aku bila hati terus-terusan disakiti lebih baik kita yang undur diri... aku dah x mampu lagi nk tahan kesedihan di hati ini... terlalu banyak parut di hati... 

pernah x rasakan diri dipergunakan untuk kesenangan seseorang? hanya kepada yang pernah merasainya terasa pedih, sakit untuk menghadapinya... benci sgt! kirakan dia anggap aku mengharapkan sesuatu atas semua "pertolongan" or "bantuan" aku terhadap dia! Sh*t!

aku x larat nk menulis dan akan sambung semula agar pedih di hati akan berkurang sedikit... insya-Allah... 

(song that played in my head now :Insya-Allah by Maher Zain)

No comments:

Post a Comment

Followers