Friday, March 18, 2011

Isi Hati Irina: Kucing Vs Arnab!

Saya nk request;

1. Kucing
Aku dan hidup dengan kucing sejak lahir lagi... Al-maklumlah dok kampung kan... so, memang aku tak takut kucing nie... Abah pulak pantang nampak kucing terbiar kat rumah dok mengiau-ngiau... mesti amek bg mandi, shampoo then bg makan... Malangnya lepas da cantik dia pun hilang... yg ada sekarang nie keturunan si Snow yang telah diculik dari Penang.. dah masuk generasi ke 2 dah nie... manja sgt taw...

2. Arnab
 
Aku tak pernah bela arnab, cuma tahun lepas ada orang hadiahkan aku 2 ekor arnab... cute sgt2x... Arnab nie cepat berdebar... so kena bg dia selesa dengan kita dulu... belai2x dia... nanti dia manja sgt taw... tgk kita dok tgk tv ajak kita main... dia akan berdiri dengan telinga dia yang terpacak tgk kita.. lucu sgt... geram sebab montel dan gebu...

Bab yang paling x best mesti la nk basuh berak kn? Ajar depa berak kat tempat biasa... nanti dia akan berak dan kencing di tempat yang sama... kalau dia ada membuang tempat lain  macam sudut ka... cuba spray minyak wangi... gerenti dia x nk buang sebab bau wangi... betul nie tak tipu...

Nanti depa dua akan berkawan baik macam nie... seronok tengok kucing dan arnad kejar mengejar... comel sgt.. :)


Pic dari google jugak... nantio kalau saya dah memiliki mereka ini saya upload eh :)


2 comments:

  1. dah lama berhajat nak bela arnab, tapi tak kesampaian lagi :(

    ReplyDelete
  2. jomla bela... manja sgt taw.... dah la gebu.. :)

    ReplyDelete

Followers