Tuesday, March 1, 2011

Isi Hati Irina: Simpan la ego awak tuh!

Aku memang tak paham lelaki... Nie bukan pasal bf kesayanganku tue yea... Nie kesah pasal lelaki ego yang bukan bagi aku makan dan bagi duit minyak kete aku g keje hari-hari pun...


Apa yang dia tak puas hati ntahla lagi... Tak payah nk peduli kat orang yang pentingkan diri dan rasa diri tue bagus sgt kn?


Setelah sekian lama aku warning tetiba pagi nie aku dapat msg dari dia kata aku perasan... Hello! pls yea... Ada aku cari kawan2x hang bila hang tetiba tak reply call dan sms aku? ada ka? Or hang yg abis tanya adik2x dan kawan2x aku pasal aku kn? termasuk member serumah aku kn? Why?


Once i said that enough, it's enough!


Ape masalah dia sebenarnya? Konon nk lapang dada ngan aku lah. Yela awak tuh memang baik sgt kn? So, apa kata jangan ganggu aku lagi. X payah nk sibuk2x lagi nk hantaq msg la sebagai... konon di pihak yg benar kn?


Simpan la ego tue elok2x dalam poket... kalau boleh boh dalam peti besi n tanam... 100 tahun lagi boleh la orang p cari harta karun...


Perasaan dia semua orang kena jaga.. perasaan orang lain langsung tak pernah kesah... sudahlah! membazir tenaga jer ckp pasal dia... lagi2x dia...


Naik menyampah dah aiih!

No comments:

Post a Comment

Followers