Friday, March 18, 2011

Isi Hati Irina: Mulutnya berbau busuk...

Assalamualaikum..

Memang mulut dia sangat busuk bukan sebab malas gosok gigi...

Selalunya yang berperangai mulut busuk nie dikaitkan dengan kaum hawa kn? It's true... Tapi kali nie kaum yang satu lagi...

Datang jer pagi dah mula mulut tue memerli... macam-macam la... pasal keje lah, politikus la, pasal smlm congwei menang la... bingit betul telinga nie...

Nak tegur karang sentap pulak... Suara tak boleh tune ke volume rendah... sentiasa volume paling tinggi... dan jarak aku dengan dia hanyalah x sampai 2 3 tapak kaki... memang la aku nie bos pada dia... tp xde la nk buat bossy sgt!

Yela hormat lagi dia sebagai yang lebih tua dari aku... tapi pelik sgt taw..

Umur dah 36 tahun tapi berperangai macam budak2x 20an... mungkin sebab kawan-kawan semua muda lagi... baru berkahwin dan baru juga menimang cahaya mata pertama tapi berlagak macam bujang... enjoy masih tak tinggal... Mungkin tak abis enjoy lagi kot... tapi normally bila org berkahwin lewat nie maksudnya da puas la hidup enjoy kn?

Masing-masing... mls nk amek taw... cuma aku tulis apa yang aku nampak dan aku rasa... Yang paling tak best tue bila keluar ngan si A mengata pasal si B, bila keluar ngan si B mengata pasal si A, yang paling best keluar dengan si C, mengata pasal si A dan B...

Sakit betoi hati dengar, depan kita cukup baik... tapi kalau kata kaw kaw dia taruh...

Aku doakan semoga dia berubah la menjadi seorang yang cukup matang... bukan menjadi kanak-kanak tadika/ribena...

Cukup dulu utk pagi nie...

No comments:

Post a Comment

Followers