Tuesday, March 15, 2011

Isi Hati Irina: Sape KAKI AMPU @ KIPAS layak dapat APC!

Hish dua tiga minggu nie aku panas sgt sebab baru aku nampak yang kaki2x kipas dan kuat mengampu nie dapat anugerah! cilakak betoi!!

Bukan aku nk sgt ngan anugerah tuh tapi memang aku x puas hati sebab memang sangat tak layak dia dapat anugerah tuh! Nape sebab dia aktif berpersatuan ke? Ambil bahagian dlm setiap aktiviti yang dijalankan atau membuat sesuatu pembaharuan kepada bahagian/jabatan?

Nie la salah satu benda yang aku bengang gila. Bos aku nie suka ngan staff laki! dia anggap staff pompuan nie x ble buat keje. Dia tak tau yg staff lelaki nie 2 3 menet sekali hilang p rokok or minum pagi/tgh/petang... Sesuka hati jer...

Masuk baru setahun jagung dah dpt anugerah? Hey! keje yang aku buat nie belum tentu ko boleh buat dengan baik okay!

Nak taw ciri-ciri orang dapat anugerah cemerlang nie?

1. Haruslah lelaki!
2. Cakap besar dan outspoken... idea memang gila banyak tapi hampeh! x penah nmpk pon dibuatnya
3. Kritik hampir setiap apa org len buat... tunjuk kata dia sgt baguihla... bab***
4. Kipas mesti mau kuat... "Puan cantik hari nie..." kembang la semangkuk yg atas tuh!
5. Perli orang setiap hari! memang dia nk APC la kn? So kalau buat keje kena ckp kuat2x bgtaw kat semua org kata dia buat keje! Bising mengalahkan mulut pompuan!
6. Gossip kuat!
7. Bagi orang nmpk kata dia sgt sibuk! padahal orang len yang sibuk wat keje yg dia tak abiskan!
8. Kalau buat salah, salahkan orang lain... so nmpklah diri tue macam bagus!
9. Mulut tak dak insuran... kalau orang buat keje or bz nanti perlila kata nk APC lar.. padahal dia yang nk!
10. Perangai memang macam taik ayam! malas nk explain!

Ha... cam okay tak ciri-ciri macam tuh! rasa cam lega sket da lepaskan perasaan nie!

Haihh.. geram betoi! bagi la kat orang yang lebih senior dan lebih layak! nie ikut sapa yang dia suka... or boleh katakan favourite la!

Mood: geram sgt!

No comments:

Post a Comment

Followers