Wednesday, November 24, 2010

Isi Hati Irina: I'm not in mood.. meletup kejap!

Meletup! POM!!!

memang la orang kata kalu hati dah xde nk buat keje, buat keje apa pun x jadi.. rasa nk marah jer.. benci betoi... dah tue orang tgh mood x okay dok tanya kenapa kenapa kenapa... diam boley x until orang dah sejuk sket n nk citer.. dah kenal aku lama pon x paham lagi perangai aku yang hangin x tentu pasal nie...

aku sgt x suka org menyibuk sebab aku pon x suka menyibuk hal orang len okay.. utk apa yg aku taw aku simpan ja.. cuma kalu ada berkait rapat dengan diri aku saja aku amek tahu... kalu x mampuih la korang nk jd apa pun.. sebab bagi aku semua org ada hak privacy dia sendiri.. kalu dia nk cerita biar jer dia cerita sendiri..

teringat lak aku dl ade sorang minah nie takut aku rampas laki dia... siap tuduh aku macam-macam... x sedar diri betul dah la awak tue tgh mengandung patutnya cakap la benda yang baik-baik... nie dok main tuduh ja... ingat sket yea apa yang kita kata sekarang semua akan datang balik kat kita masa hadapan.. kalu saya nk jd perampas saya x payah tunggu awak kawen ngan dia.. skg pun boleh la... payah betoi manusia nie..

memang hidup aku nie penuh dengan kesedihan dan kekecewaan yang berturutan... sebab tu aku jd sgt berangin, x stabil, mood berubah-ubah, cepat kecewa dan macam-macam lagi... benci sgt apa yang aku tgh buat sekarang nie...

aku x harapkan orang faham aku cuma tlg la sesekali tuh jgn tanya kalu org di ambang gunung merapi! hah! puas dapat lepas nie...

No comments:

Post a Comment

Followers