Tuesday, November 23, 2010

Isi Hati Irina: Hati sedikit terusik...



Aku nie macam dah kena insomnia ja... susah nk tdoq... mls la nk p kat doctor... satg interview berjela-jela mcm sprm pulak... adoyai.. xkan nk citer semua... tapi sebab x cukup tdoq nie la kepala aku sakit sgt... keje pun x ble nk buat sebab sakit sgt kepala...

punca-puncanya: makan banyak sgt kot masa cuti, cuti lama sgt kot, rehat x cukup ke?, masalah x yah cerita la.... naik pecah kepala nk pikiaq.. tp xde la nk citer detail kat cni... sebab ade jugak org tahu sape pemilik blog nie.... hehe

aku  nie bukan jenis yg reti nk menulis or melepaskan perasaan kat cni... dulu masa sekolah pernah la nk cuba-cuba tulis diari... tp x jadi sebab aku takut ade org len baca... samer jugak la kat cni pon... mcm diari kehidupan kita hari-hari... x elok sgt nk cerita masalah peribadi kat cni...

td pagi aku dapat satu kotak hadiah n kad dari insan yg sgt aku sayang... terharu sgt... buku Jangan Bersedih "La Tahzan" dan Mutiara Kata... aku nie memang emosional sket tapi mmg terharu sgt sebab selepas bercuti seminggu ade lak surprise camtue.. suke sgt... mood kembali ceria walaupun berlambak keje atas meja...

sejak kebelakangan nie, hati sering kecewa, terluka... dengan siapa lagi kalu bukan jantina berlawanan dengan aku... kecewa sgt sebab sayangkan orang yg x pernah sayang kan saya, sebab involve dengan tunang/husband org (tp already let go...), percaya kepada si lelaki2x berhidung belang dan tidak berguna seposen pon, semua pasal lelaki kn? i wish i can get rid of this! benci sgt... aku juga punya hati okay... jgn ingat boley memainkan perasaan then blah mcm tue ja... if you can do it i can do better than that okay...

Nie juz nk luahkan apa yg aku rasa... bukan nk melepas geram.... orang kata kita akan lebih tenang jika meluahkannya... Alhamdullillah... sedikit tenang bila dah banyak meluahkan perasaan kat sini... saya x peduli orang nk cakap apa... tp buat masa nie saya nk berhenti menyayangi orang buat seketika... andai kata hati ini terbuka kembali untuk menerima dan memberi cinta saya akan biarkan ia terjadi dengan sendirinya...

Whatever will be will be "Que Sera Sera"


2 comments:

  1. babe..persetan kan sesapa yg nyusahkan hidup ko.

    Ai lap yu. Mish u babe.

    Eh blog link aku kat tepi tu, hat tajuk wendys tu rasa nya blog tu dah tak pakai. If rajin ko update link tulis n picture aku ja. Hat tu 3 blog je aku syg skang hihi sory susahkan kamu

    ReplyDelete
  2. i lap you jugak la babe.. tgh dok tenangkan diri lepas blk bercuti yg lama... okeh.. nanti aku follow okeh...

    ReplyDelete

Followers