Monday, November 22, 2010

Nie punca-punca traffic jem smlm kat highway...

sepanjang perjalanan semalam aku nampak punca-punca ketara traffic jem kat highway semalam. benda nie bukan sekali tapi almost every blk raya mesti kena punya...




1. Sebab semua sibuk nk masuk RnR so sesak la sampai ke luar.. so, satu juz utk masuk ke RnR and tinggal satu jln saje nk teruskan perjalanan... hampir ke semua RnR jem.... rasa-rasanya perlu x besarkan RnR tuh?


2. Kenderaan yg berat di kiri... memang sepatutnya pun... dia mmg kena bawak slow pon sebab berat kn? tp ade jugak yg berat memotong kot kiri membuatkan dua-dua jln jd slow... semua akan amek jalan kanan utk memotong die kn... huh.. mungkin kena tambah jd 3 lane la utk perjlnan dari utara nie.. smp slim river br jln jadi 3.. huhu


3. Yang nie paling aku suka sekali! pakai lorong kecemasan! bodoh piang betoi... sabar boleh x? semua org pon nk cepat. Ada fikir x itu jln utk motosikal? sian smlm siap satu kete nie dok cucuk motor suh laju... dah la ko pakai jln dia... then ade fikir x yang mungkin ade yang emergency ke... smlm ade satu eksiden langgar buntot.... dlm hati aku kata padan la muka.. x pasal2x ajer.. bg aku x yah nk marah sebab mmg korang salah pon.. haha


tue antara punca ketara yang aku nampak sepanjang perjalanan yang panjang semalam.. smp demam la aku... puas hati dpt melepaskan perasaan ni...

No comments:

Post a Comment

Followers