Monday, November 22, 2010

Isi Hati Irina: About Me @ Tentang Saya!

nie tgh ade mood nk bercerita tentang saya. antaranya:




1. Saya anak sulung dari 5 org adik beradik
2. Saya lahir pada era 80'an... zaman thundercat, gaban, dsb...
3. Saya sgt suka kaler pink! kalu dl xde sgt pilihan amek merah la... janji merah... (jambu)
4. Saya kuat menangis dulu... 
5. Saya slalu kena buli dl masa sekolah.. dok asrama kn.. (hate to remember..) tp cuba la buli aku sekarang? 
6. Saya dapat sekali jer naik pentas masa sekolah... yeay seronok!
7. Saya hypersensitive...
8. Saya sgt suka kucing... arnab...(hilang...)
9. Saya agak sombong kepada org yg saya x kenal... memang perlu sombong kekadang tue... or dengan kata lain jual mahal...
10. Saya suka makanan yang pedas-pedas... kalu nasi kosong ngan telur goreng pon xpe janji ade cili padi sebagai ulam... sedap!
11. Saya suka Teh O Ais... hahaha... skg nie kena kurangkan minuman bergula dan byk minum air kosong... nanti ade yg bebel...
12. Saya suka aktiviti luar seperti berjalan-jalan, bercuti di pulau-pulau, tgk wayang, kareoke, dan makan-makan... food lover... thanks to my best friend that always bring me to the superlicous food places... ^_^
13. Saya suka bawa kete laju-laju sebab menenangkan...
14. Saya suka Penang sgt... will me my hometown soon... Insya-Allah... hope can buy one property there...
15. Saya suka berpakaian sweet, cute... x perlu cantik... dan x berapa suka make up becoz look not natural at all...
16. Saya suka sayang orang... sebab tue ramai sayang saya kot... ntahla ikhlas ke x... tetapi saya memang sayang pada meraka semua... saya ramai adik-adik angkat... since school... until now... 
17. Saya suka meminjamkan telinga saya utk menjadi "good listener"...
18. Saya suka kasut walaupun jarang membelinya.. kalu berkenan bukan satu jer beli taw...
19. Saya suka ketidaksempurnaan saya sebab ramai sayang saya becoz of that... 
20. Saya suka menjadi diri saya sendiri... 


antaranya tentang diri saya... yg lain tue anda tentukan.. sebab anda menilai diri saya kn... we never know what people think about you unless the said it... hope it the good one... but no offence if there have the bad one... i'm truly sorry okay...

No comments:

Post a Comment

Followers