Wednesday, March 7, 2012

Isi Hati Irina: Spend time with my love one! ^_^

i'm wit farhana... ^_^

Assalam,

Hari nie hari yang sgt2x happy after berhari2x berendam dengan air mata. Sebab tetiba my sayang call kata nk deting! Terus rasa mcm sgt excited. Kebetulan hari nie kerja luar so, bleh la nk cabut awal kn?

Nk tahu sapa sayang saya? Farhana atau saya call farah! Budaknya sgt comel. Bape lama kenal dia? Since dekat melaka kami satu college n housemate. Masa tuh saya amek degree n dia amek diploma. memang budak nie jenis pandai, berdikari sgt. Sebab dia belajar semua pakai duit sendiri. Masa belajar dia part time kat kenny roger n nose. Best masa kat dia keje kat kenny, hari2x bawak blk muffin. Yela dulu masa belajaq duit kn agak x ckup sebab tanggung biawak hidup.... opppps... abaikan yg itu ya... so, sebab dengan dia dpt makan best2x... jenjalan n dsb. Yela masa tuh saya baru jer putus dengan myex. So, byk spend masa dengan dia nie la.

So, dah tahu kn? My sayang itu Girl ya... Actually saya ada ramai sgt adik angkat, mungkin saya nie jenis penyayang kot... untung kn? Sebab ramai yg sayang saya rupanya... :P

So, decide punya la decide lastly jumpa kat putrajaya jerla. G alamanda jerla tgk wayang...

Actually smlm aku dengar suria cinta smp kul 2 pagi n sambung dgr radio smp kul 4 pagi x bleh tdo sebab nangis... haihh...

So, hari nie rasa sgt happy okay! Suka sgt ada orang yg memahami dtg sini jumpa saya.

So, tgk wayang Adnan Sempit2 kali ke dua... Shhh nanti en tunang taw dia majuk lak sebab janji nk tgk weekend nie ngan dia... tp x bleh tahan la sebab suka sgt! :)

Pastu makan kat Penang Village! Okay la food dia. Cuma mee kari kuah cair... so, potong sket la selera... tp kalau dpt sembang mmg x ingat psl makan.

Sambung lak jenjalan window sopping, opps... takde betoi x sopping pon.... cuma belikan hadiah utk my sis birthday this sunday 11/3! my bro pulak besday today 7/3 share ngan Nora Danish nanti la pos kat perak... :P

Then jalan2x n beli Big Apple pulak sebelum balik. n posing2x sebab janji nk jumpa sebulan lagi n pastikan "perut" memasing x muncit!

Hah, lepas nie struggle la exercise kn? Ape lagi g swimming la. Sape belah putrajaya mehla join na.... xpe la jd teman rendam2x kaki ala2x ombak rindu pon jadi la... :P

Hope my sayang smp rumah dengan selamatnya... love you my sayang...

p/s: love you n miss you more my encik tunang! :)

No comments:

Post a Comment

Followers