Tuesday, March 20, 2012

Isi Hati Irina: Wishlist utk 30 tahun!

Satu,

Nak p buat body massage,scrub, sauna n dsb sebab rasa urat semua dah bersimpul. Lutut pon dah sakit, dah tua sgt kot aku nie.
(Adik aku dah bg hadiah voucher Milkadeal kat Anggerik Spa, Penang)

Dua,

Nak p facial treatment. Hat nie nk cari groupon yg murah2x tuh kan. Nk buang hitam putih kat muka nie. Dah la muka x berapa nk cantik kn?

Tiga,

Nk p cari pakej henpon yg berbaloi utk boh dlm hantaran.
(Yeay, encik tunang kata dia nk galaxy Y jadi galaxy W tuh milik saya! Love you sayang!)

Empat,

Nak diet sampai kurus peha aku! Sekarang macam dah nipis sikit. Nipis sikit lagi kira okay la. Satg nipis sgt senang patah pulak kn?

Lima,

Nak p potong rambut n treatment jugak. Hat nie pon xpa boleh p beli groupon kn? Seb bek la ada murah2x kn? Tak payah p mahai2x.

Enam,

Nak p cari telekung travel boh dalam keta sebab kalau p rnr mesti telekung semua dah x elok. Depa x jaga. Kena jaga sembahyang sekarang nie. Pelan2x dok belajaq nie.
(Kak yaya yg aku panggil mommy dah bg sejadah kecik utk travel kat aku tinggal nk beli telekung jer lagi, Love you mommy, Insya-Allah cuba tak tinggal solat)

Tujuh,

Nk ajak sapa2x teman p cari kasut kawen kat LICCI, Sunway Pyramid. Ada orang habaq kata kasut kat situ lawa2x.
(Cik Az nk temankan saya yeay! Sayang dia ketat2x...)

Lapan,

Nak settlekan semua hutang piutang. Yela, byk komitmen kawen nie. Jadi, nk p settle suma hutang2x kecik. Doakan sama na. Insya-Allah

Sembilan,

Nak sambung belajaq, tp tahun depan kot. Sebab bg abis satu2x dulu kan. Satg apa pon x dpt.

Sepuluh,

Nak jadi anak yang baik pada ibu bapa, kakak yang boleh dijadikan contoh utk adik2x, tunang/isteri yang mithali kepada bakal tunang/suami, sahabat yang boleh dicari ketika susah/senang  kepada kawan2x aku, dan semua yang sayang pada diri aku.

Insya-Allah tue saja yang aku harapkan. Doakan semuanya dipermudahkan yea. Thanks.

Sekian, Wslm

5 comments:

  1. yeah, kira no 7 dah settle! TQ, lap you!

    ReplyDelete
  2. Telekung travel murah n cantik? Cuba tgk facebook telekung travel sharzlin.

    ReplyDelete
  3. banyak juga ye wishlist ni.. sekarang da masuk 30 tahun mesti ada lebih banyak wishlist.. :))

    ReplyDelete

Followers