Friday, March 9, 2012

Isi Hati Irina: Last 2 cake on 2009! Sad! :(

Assalam,

Tadi dok belek2x gambaq dlm fb sebelum nk delete semua gambar aku tak bertudung. Yela, sok nie apa2x jadi ngan aku takdak org boleh tlg delete kn. Dlm kuboq takkan nk hantaq sms email ngan password kot soh delete suma gambaq kn? Renung2x sendiri la yea.

Aku terjumpak kek nie!

Yang bawah nie adik aku, echah yg belikan. Kek SR yang dia dah campurkan 4 jenis! giler best! Best giler!



Yang bawah nie kawan aku Suria masa aku belajaq diploma yg buatkan. Sedap sgt! cokolat cupcake dengan tobelonce! Sedap sgt! 

Yang plg best g celebrate kat tepi tasik mengadap Pullman hotel. Cantik! Dia siap buat spageti lagi! Untung kn?


Tp yg sedihnya sejak 2010  dan 2011 dah takdak cake utk saya. Hanya cokelat dan sambutan makan2x kat luar beramai2x saja. 

Sebenarnya sambutan hari lahir tak meriah TANPA SEBIJI KEK! 

Sedih kn... :(

No comments:

Post a Comment

Followers