Sunday, March 4, 2012

Isi Hati Irina: luahan T_T

Assalam,

Rasa macam nk tulis sesuatu. Tp x nk aibkan sesiapa but now ayaq mata berjurai2x mcm hujan lebat kat jalan kuching. Mybe kang banjir la tingkat 7 nie.

Hampa taw rasanya sorang2x? Sebelum nie semuanya okay, mungkin aku yg salah kot. Aku memang kurang ada kat rumah lately sebab kerap ke sana ke mari sebab dah nk buat preparation nk kawen.

Stress nya hanya Allah SWT yg tahu. Mana nk cari duit sebab aku keja kerajaan saja, gaji pon sikit n terpaksa tanggung byk bil2x... Bukan aku nk buat mewah tp aku x mau menyusahkan abah mama aku. Depa dah bela aku dari kecik kn? Takkan aku nk kawen pon nk mintak depa sponsor. Rasa bersalah sebab aku anak sulong. Kalau orang lain tuh xpa la parent depa mampu.

Lepas tuh aku rasa mcm angin kat rumah aku nie berubah. Pelik sgt bila kat ofis acting mcm takdak apa2x blk umah dah mcm orang lain. Ntah la. Niat aku dari awai suma nk tlg kawan2x sebab x dak rumah.

Lepaih tue dok p tdoq rumah orang macam takdak rumah sendiri. hampa dok tempat aku n rasa la sendiri then br nk kata apa pon. Kalau hampa tak rasa just DIAM!

Mampuih p la nk geng ka hapa ka, aku memang terkilan ada kawan2x macam nie. Part of me macam menyesal. Aku memang x ramai kwn sebab bukan aku mls berkawan. Sebab aku dah takut nk berkawan sbb takut dpt suma macam nie. Sakit sgt taw.

Myb i have to stay alone at house. Then i can do anything i want. Kn? Nk masak takdak hal, xde rasa bersalah sebab x masak utk orang lain sebab depa kaya so, depa mampu hari2x makan luaq. Ha, aku nk taw kat sini yg aku tulis apa aku rasa okay. Kalau ada yg nk jadi batu api silakan la yea. Sedih aku tanggung sorang. Bukan hampa rasa pon!

Mujur jugak aku ada kucing yg boleh aku kongsi masalah, peluk bila aku sedih. Abis basah bulu dia dengan ayaq mata berharga aku nie.

Mungkin sgt sedih hari ni smp air mata x henti2x berjurai2x... Macam hujan di bulan Disember.

Okay la, baik p mengadap-Nya kn? Kalau x dak orang sudi nk kongsi jd kita berkongsi dengan Nya kn?

Semoga aku menjadi orang-orang yg bersyukur dengan rahmat Nya.

Amin

2 comments:

  1. sedey bunyi nya tu..tp dah couple of days berlalu..still sedey lg? sabar2 ya.
    focus more to what is more important
    -RAR-
    p/s: fb u dah tutup eh?

    ReplyDelete
  2. RAR- wah baiknya hati u eh... dah okay dah... anyway thanks.

    p/s: yup, deactivate sebab xde "TUTUP" dlm selection.

    ReplyDelete

Followers