Tuesday, March 13, 2012

Isi Hati Irina: Korea!

Assalam,

Hampa suma perasan kat Korea dah jadi macam sebahagian dalam kehidupan kita sekarang nie?

1. Korea Drama/Movie

Hampa suma pon dok layan kn drama korea dari Winter Sonata, Full House, My Girl sampai la ke sekarang nie My Princess kn? Best kn? Yela sapa sangka awek yg tak cun lagi ganas dpt boypren ensem lagi kacak bergaya kn? Kaya pulak tuh! Bleh la buat berangan kn? :P

2. K-Pop

Hat nie aku x berapa sgt tp kawan2x aku rata2x semua gila Kpop kot. Aku x suka sgt sebab x paham... Satu lagi jer aku suka kot, I want nobody, nobody but you! Hat tuh paling aku sukaaaa... Macam barbie doll... suker banget! :P

3. Style

Aku survey la baju yg cantik n cute miut dlm belog n fb nie. Kebanyakannya fesyen korea kn? Ala2x macam patung punya baju gituh tp sesuai ka dak ngan kita yg kebanyakan kembang tang bawah nie. Dah macam bentuk Pear dah kn? Tp teringin nk pakai legging. Termasuk aku la tuh sebab dok idam kaki yg halus. Huhu....

4. Produk Kecantikan

Yang nie aku pon buat jugak! Artis korea nie suma putih2x ka sebab asian. So, depa semua nie makeup x bleh tebai2x macam kita nk p red carpet kn? Depa mesti makeup simple cuma tang mata tuh heavy sket. Baru la dpt product macam BB Cream dah sebagainya. Sesuai utk kulit Asian. Cuba tgk kebanyakkan semua product dari sana. Terutamanya bila masuk watson. Siap ada sudut khas pulak tuh. Yang penting flawless n cantik taw! Sesuai dengan kulit kita. :P

Tapi kalau perasan memang pengaruh korea memang sgt kuat kn? Mesti salah satu atau keempat2x jenis kat atas kita terkena jugak kn? 

Termasuk aku sendiri! :P

Sekian, wslm.

2 comments:

  1. semua yg di atas sy suka.. saya org korea yeyy!!!!!!

    ReplyDelete

Followers