Thursday, March 29, 2012

Isi Hati Irina: Happy Birthday My Abah! 29 March 2012

Assalam,

Hari nie tanggal 29 Mac 2012, Abah dah berusia 56 tahun! 

Selamat Ulang tahun abah! We love you soo much! Tak banyak benda dapat nk cakap cuma gambar jer dpt mengubat kerinduan di hati ini. 

Nie abah saya, Ahmad bin Darus

Nie adik aku scan zaman muda-muda dlu, katanya "bergambar semasa mendaki bukit bendera dari bootanikal garden agak 1974"

Nie aku ngan adik aku echah, "kat bukit bendera menjangkaui masa pada 1985 jun 13 honey moon kat penang hill hotel, la ni bawa tini dan echah , mama tangkap gambar sedang ngandongkan ady" 

Becanda di tepian pantai, mama aku kata "Masa ni bawa anak melancung kelangkawi dalam tahun 80han."

Masa nie bleh berenti kat tgh2x jambatan amek gambaq, nie tahun 80an nie.

Abah n Mama

On my engagement day... :)

My Big Family, Lepas nie ada pertambah tiga lagi by end of this year... ^_^

Happy Birthday Abah, Semoga dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur... 

Sekian, Wslm

2 comments:

Followers