Friday, February 18, 2011

Isi Hati Irina: lagi lagi sensitip! benci perasaan camni...

Bila "best friend" kita (bg kaum perempuan) mesti cepat rasa sentap kn?

Mungkin perubahan hormon or sakit yang kita tahan kn? dalam sekurang-kurangnya sebulan sekali kena... bagi yang "bulan"nya tak teratur tue kurang sikit la kot rasa camtu..

Haihh.. cepat rasa sedih... cepat rasa jauh hati... cepat rasa nk menangis... susah nk luahkan sebab nanti kalau bercakap buat orang lain pulak kecik ati...

Bukan niat kat hati nie nk sakitkan hati dia.. apatah lagi nk bg dia marah... tapi jiwa perempuan nie memang sensitif... nampak di luar keras tapi kat dalam lembut...

Bila org buat dunno jer kat kita mula la fikir bukan-bukan... mula fikir orang tue dah tak sayang kita la, dah tak amek berat pasal kita la... jahat kan fikiran nie..

Bukan maksud aku nk ckp dia dah tak sayang.. memang faham kesibukan dia.. tambahan pulak jarak jauh nie.. bila dah tak layan macam biasa dia buat mula la..

Mls nk fikir bukan-bukan... mungkin sebab hormon aku skg nie kot... tue yang cepat sgt nk rasa sentap, sensitif...

Sowie yea... bukan niat utk menyakiti sesiapa... bila hati tak tenteram, sensitif nie... aku lebih prefer dok diam-diam jer... karang berckp ada yg terasa hati pulak..

Bagi bertenang dulu... aku memang tgh mencuba utk berubah.. tp apakan daya... aku ini insan yang lemah... haihh...

mood:kureng okay...

No comments:

Post a Comment

Followers