Thursday, February 24, 2011

Isi Hati Irina: Biar tak popular...

Biar kita tak famous tapi sekurang-kurangnya nama kita dikenali, biar tak cantik tapi kita dilahirkan sempurna, biar tak kaya dengan harta tapi kaya dengan hati budi, biar orang kata kita nie jahat tapi Allah SWT tahu siapa kita, biarkan semua mulut orang berkata-kata buruk pasal orang lain tapi kita jaga segala percakapan kita...

Serius aku cakap... memang bagus ada kawan yang ramai tapi semuanya hanya kawan jer la... hanya beberapa jer ada masa kita ada masalah... Bila derang perlukan kita, kita sentiasa ada tapi bila kita? Tak payah nk bgtaw kat orang yang kamu tue baik... org tahu menilai kita macam mana...

Aku tak perlukan glamor itu untuk hidup... cukupla dikenali oleh orang-orang yg sayang aku saja... Aku tak perlu duit utk beli kasih sayang orang... cukup lah aku ada masa derang susah... 

From now onward i keep this blog privately... only for those knows and follow this blog only... 

I'm want the qualities one and not looking for the quantity.....

regards,
Miss-Not-So-Popular

No comments:

Post a Comment

Followers