Thursday, February 24, 2011

Isi Hati Irina: Yang Terbaik!

Semua orang memang mencari yang terbaik untuk dirinya kan? Walaupun pelajaran tak tinggi tetap mencari pekerjaan yang bergaji tinggi, walaupun tak pandai tetapi pandai mencari ruang-ruang rezeki, walaupun tak lawa tetap mencari pasangan yang mengikut citarasa..

Bila aku sorang-sorang kat rumah aku lebih muhasabah diri... tengok apa lagi kekurangan diri aku nie... tengok kawan-kawan kita semua bahagia dengan pasangan masing-masing, tengok kejayaan org lain... dan aku senang tgk semua tue... dari tengok kawan-kawan aku susah, kecewa...

Alhamdulillah rezeki yang Dia beri setakat nie... Walaupun kita nie lalai dengan tanggungjawab kita Dia tetap tak pernah lupa utk bg rezeki seadilnya pada kita... 

Aku sgt bersyukur. 

Memang semua inginkan Yang Terbaik. Semoga dipermudahkan jodoh untuk kita yang masih bujang, semoga bertambah bahagia kepada yang sudah bekeluarga, semoga bertambah rezeki kepada semua kawan-kawan aku... 

Insya-Allah selagi kita ingat kat Dia, Dia tak pernah lupa pada kita....

Miss-not-perfect

No comments:

Post a Comment

Followers