Monday, February 28, 2011

Isi Hati Irina: Sayang die!

Walaupun kali nie aku happy sgt dengan relationship aku tapi masih ada jugak rasa tak sedap dalam perut dan hati aku nie... Yela orang pernah kecewa berulang kali kn?

Buat pertama kali orang tegur aku elok2x... Yela seharusnya pun dia tegur kn? Esok-esok nie mungkin aku akan jadi tanggungjawab dia... So, memang betulla kalau dia amek langkah2x awal kn?

Aku nie bukan la jahat n nakal sgt pon... terus terang ckp bab agama memang aku kurang sgt... Aku jadi risau aku tak boleh jadi yang terbaik untuknya... Yela walaupun orang ckp orang akan terima kita seadanya kita pun kena la amek langkah2x untuk melakukan perubahan... memang susah nk berubah nie... sebab berubah biarlah sebab diri sendiri...  dengan ikhlas..

Bab lain tue aku tak nak amek tahu lagi... biarlah aku padam dalam kamus hidup aku... biar jugak dia duduk dalam arkib dan tak payah kuaq lagi... sebab semua tue hanya buat aku sedih... mungkin tindakan aku dengan mem'block' adalah betul... untuk kebaikkan semua..

Memang tak reti kalau nk cerita kat orang apa yang kita rasa nie... tapi memang aku dah kurang bergaduh.. rasa sgt tenang... rasa happy sgt... memang betul orang cakap biar orang sayang kita, dia akan jaga kita, sayang kita dengan ikhlas...

Aku pun dah tak kisah sgt nk call or msg selalu... sebab aku percayakan dia sebagaimana dia percayakan aku... Semoga aku tak sia-siakan kepercayaan yang dia beri...

Love him that much!

2 comments:

  1. trust each others.. can help us grow our LOVE tree.. ^________^

    ReplyDelete
  2. yup, i will... u also okay... love you!

    ReplyDelete

Followers