Wednesday, February 22, 2012

Isi Hati Irina: Sedih sgt!

Assalam,

Aku dah rasa benda nie few weeks tp aku abaikan sebab aku nk jaga hati semua orang. Tp smlm paling aku terasa la...

Kettle n jag ayaq pon simpan kn? Awat benda tuh murah jer kot. Takkan la berkira? Aku bg hampa duduk bayaq sewa jer pon. Tak penah berkira nk mintak itu ini kn? Dulu pon beli barang suma kongsi kn?

Ya Allah SWT, kalau kesedihan ini milikku biarkan aku sedih hanya seketika sahaja. After this just let it go...

Aku penat sgt! Memang aku kerap takdak rumah sebab buat orang punya termasuk diri sendiri punya preparation. Myb hampa suma x bleh pikiaq letihnya aku skg nie. Tp benda2x mcm nie bukan suma bleh citer ngan orang sebab orang akan kata kita nie nk perhatian saja, or nk menunjuk2x kn? Better semua penat lelah tuh simpan.

Kadang2x balik rumah rasa macam asing kat rumah sendiri. Nasib baik ada kucing peneman diri. Aku tak mau paksa orang tinggal/keluar dari rumah aku. Sebab aku memang sgt x selesa hidup macam nie.

Aku memang jarang keluar makan sebab aku tgh jimat sebab duit takdak. So, bila aku ckp aku tak mau tuh bersebab. Bab duit mana bleh citer kat orang. Tp pasai apa aku citer kat sini? Bg aku nie personal life aku punya belog, so suka hati aku tulih apa pon.

Hati bersabarlah kerana orang-orang sabar itu akan dapat ganjaran yg hebat kelak. Mudah-mudahan.

Aku tak mintak orang faham aku, aku tak mintak orang ikut cara aku tp jgnla buat seolah2x aku nie tak wujud langsung. Myb jugak aku terlalu nk jaga hati orang smp pikiaq macam tuh. So, lepas nie buat la hal masing2x....

Tak payah nk update aku p mana, tak mau balik rumah pon takpa, nk keluar rumah bgtaw jer sebab dari tak selesa kn baik pindah jer. Ntahla... baik jugak diam nie... kang ckp terasa lak....

What ever la... Ikut hati mati, ikut rasa binasa... jadi seorang rasional... just follow the flow...

T_T

No comments:

Post a Comment

Followers