Wednesday, February 8, 2012

Isi Hati Irina: Selamat Pengantin Baru Raihan&Alif (22.02.2012) & Saiyidah&Andri (04.02.2012)

 Assalam,

Tahun nie dipenuhi oleh jemputan kawen dari sahabat rapat dan juga adik2x tersayang. 

There more coming. Enjoy the pic. Both wedding was held in Penang!

Raihana&Alif 
22.02.2012
Setia Pearl Island Country House

Rehan nie masuk asrama form 1 masa tuh aku dah form 4. Actually dia nie adik angkat orang lain tapi tetiba jadi sgt rapat ngan aku. Juga budak yg pakai baju peach tuh. Lagi2x la rapat... So, i decide to attend their big day in whatever circumstances.

Saiyidah&Dr Andri
04.02.2012
Dewan Mutiara, Tabung Haji

Actually masa dia form 1 aku dah form 5. Memang depa nie semua junior sekolah aku. Atau lebih tepat adalah kami semua adalah budak asrama. Sebab tuh kami tersgt lah rapat.

Semoga persahabatan ini terus terjalin hendaknya. Sebab jauh di sudut hati aku sayang pada depa nie. Sebab depalah aku ingat sapa diri aku satu ketika dulu. Depa juga la sumber kekuatan aku di kala aku kesedihan masa kat asrama dulu.

May Allah SWT bless their wedding!

Love both of you!

Next would be??? hihi... tunggu....


No comments:

Post a Comment

Followers