Thursday, February 16, 2012

Isi Hati Irina: Bulu-bulu putih!

Assalam,

Ninjiaaaaaaaaaaaaaaa.... cam kak jumie suka dok kata kn? :P

Nie depa buat setiap hari... (mana x gumuk kn?)

Nak ajak kuaq penakut cane tuh? 

Anyway yg belah kiri tuh, ekoq panjang tue nama dia Chiku, jantan. Hat sebelah dia tuh betina, Chika. Dia kecik sket dari Chiku sebab betina nie active banyak main tue dia kecik.

Yang jantan tuh asek makan n tdoq ja tue la membesar dengan jayanya. gemuk dah gebuuuuu sgt. Bantal peluk tiap2x malam.



Nmpk muka betina tuh nakal. yang chiku tuh muka jantan.

Yg betina nie manja sgtttttttttttt.... tiap2x pagi gerak aku mangun. Cara dia gerak dia mai gesel kepala dia kat rambut/kepala aku... pastu dia main2x rambut aku sampai la aku mangun... kalau aku pusing dia mai pulak belah sana.... kalau aku tutup dengan comforter dia  masuk kepala dia dlm tuh jugak... dia mencuba sedaya mungkin... 

Giler la comel... nk marah? jauh sekali.... cuba adik buat camtuh mampuih la gaduh kn? :P


Yang jantan nie manja jugak. bila peluk dia tak menguek pon. dok diam2x saja. Kalau ttdoq ngan dia pon xde pon nk bunyi2x nk suh lepaskan.... kiranya kalau tdoq tuh ngan dia2x ttdoq la... haha... cute kn?

Chika x payah ckp, baru pegang sket dah macam kena inject, berbunyi saja. So, kalau ajak main syok la... nk buat bantal dakap x lut la... Jenuh bermeowwwwwwwwwww smp kita lepaskan... 


Suka berposing jugak depa nie.. tak macam tuan depa pemalu.... ecehhhh... :P

Okay,

Wassalam

No comments:

Post a Comment

Followers