Monday, December 27, 2010

Isi Hati Irina : Sakit hati! Apa nk buat?


Antara nya kita boleh buat kalau tengah sakit hati atau diganggu oleh stalker..

1. Delete semua sms dia dalam henpon
2. Delete incoming n outgoing call dia...
3. Delete nombor dia dlm henpon..
4. Delete semua emel dia..
5. Delete contact dia dlm emel, ym...
6. Delete dia dari fb, frenster friendlist... Block teruih...
7. Tukaq nombor henpon, emel address and nama kat fb...
8. Block semua call dari dea...
9. Tak layan semua call, sms dan apa2x jenis perhubungan...
10. Kalau rasa macam menggangu ajer better repot polis teruih...

Untuk semua orang yang pernah menyakitkan hati aku/pernah menganiaya/mengata or apa-apa yang buat aku benci dan terasa hati, semua ini telah saya lakukan supaya aku tidak terima lagi sebarang gangguan dari anda semua..

yelah kalau dah x suka senang ajer kn.. sila la delete saya jika itu yg anda mahu... saya hanya menyimpan orang yang benar-benar memahami, menyayangi, mengambil berat dan mengasihi diri saya sahaja...

Dan juga terpakai kepada orang-orang yang saya tidak kenal dan mengganggu saya....

~harap maklum~

No comments:

Post a Comment

Followers