Thursday, June 7, 2012

Isi Hati Irina: Sibuk...

Assalam..

Okay hari nie baru ada masa sikit nk cerita. Badan dan otak sgtlah letih. Poket pon letih sama.... Mana nk carik duit nie? Haih.... Hep x baik mengeluh taw. Ada tuh rezeki nanti (motivate diri sendiri).

Tak payah ckp hampa pon taw aku tersgt la bz smp kekadang makan pon x sempat. Bleh percaya ka? Yela aku kata makan malam la nie. Mana aku makan dah la nie kecuali aku kuaq p restok barang memang aku kena makan or else nanti aku pengsan. Hampa nk tgk pengantin pengsan ataih pelamin?

Nie dok busy nk buat marketing sikit utk bisnes kecil-kecilan kami. Yang penting accounting, inventory, marketing kena jaga. Baru la leh berjaya. Jgn duit masuk p shopping.. Percaya la smp bila pon takkan berjaya. Lepaih tuh jgn dok fikir nk untung saja sebab yg penting balik modai dlu. Pelan2x la nk berjaya kn? Usaha sudah, Doa byk2x lepaih tuh baru tawakal. Insya-Allah rezeki kita dipermudahkan betul?

Okay last week sibuk buat hantaran utk kawan baik aku pakai fresh flower tp ada satu dua bunga layu jd dia cabut boh yg baru. Tp dia kata memang cantik! Nie dia dah tempah lagi 3 untuk hantaran masa dia nk kawen nanti tapi kan..... masalahnya time tuh aku pon nk kawen? Cane nie kn? Tapi that time aku kena siapkan awal ka bunga dia. kn?

Lepaih tuh nie membz kn diri utk buat hantaran kawan baik aku sorang lagi nk bertunang this sunday. Aku ingat lagi masa aku bertunang tak lama dulu dia gtaw x mo kawen alih2x join the club sama. Tue org ckp jodoh kn? :) I'm happy for him.

Tema dia? Hampa x payah la kata aku pon pening pala. Nk tema hutan biru ada akaq kayu la bagai. Haihh... Xpa la kita ikut ja kn? :P

Kalau aku x update berminggu2x lagi hampa paham la kn... Actually sapa nk tlg buat hantaran aku nie? :P

Okayla nk sambung kija... Dah ada partime kn?

Sekian eh, Wslm.

No comments:

Post a Comment

Followers