Friday, June 1, 2012

Isi Hati Irina: Jari yang gatal!

Assalam,

Alhamdulillah diberikan jari-jemari yang sangat gatal. Jadi kadang-kadang hasilnya macam aku sendiri tak percaya. Bukannya aku bangga atau riak tp tue la aku rasa.

Hampa taw dak tiap kali aku dapat job aku rasa macam aku x mampu/boleh buat n jadi stress sgt. Yela kn? Bukan semua orang kita dapat puaskan hati kn? Jadi, setiap kali aku dapat job mesti aku akan termenung ja, fikir baper bajet, bila nk p cari barang, bila nk stat buat, konsep macam mana, cane nk hantar, customer suka ka dak. Tuhan jer yang taw macam mana perasaan aku nie. Actually aku stat amek buat gubahan hantaran sejak dari 2009 tp utk family member n friends ajer. Semua hasil tangan yg gatai nie hampa bleh tgk kat belog aku satu lagi Jari Jemari Irina. Tue aku dah boh link kat tepi nie. Bukak saja. Free. :P

Kalau artitifial mudah nk buat tp leceh la sket nk gam sebab slalu jari aku yg gatai nie injured. sakit weh kena gam tembak tuh. :(

Then kalau bunga hidup pulak kena beli 2 atau 3 hari sebelum majlis. Yela hidup kot kang layu pulak kn? Jadi stress jugak sbb nk redah kayell yang bilamasa pon jem... Smp sekarang aku terpikiaq camna la org kayell nie survive. Dosa aku abis atas jalan dok %^&$ orang jer. Haha. Tue la pompuan kn?

Yang latest jari yang gatal nie gubah hantaran bagi my best fren eday. Indian okay, so derang memang pakai dulang silver, adat kn? jadi, aku buat 3 jenis gubahan. Satu saiz medium, satu besar n satu heavy utk cincin dan barang kemas. Weh seronok macam hantaran aku pulak. Tgh bercita2x nk buat camni jugak. :P

Okayla penat dah jari yg gatal nie. Jd, enjoy dah picture! The rest tgk kat blog jari jemari irina yea. :)

Memetik bunga kat kedai! :P

Hasilnya... ^_^

Simple n fresh jer kn?

Ada ka dia nk buat tema pink! Sebab dia lelaki... haha.. aku suh tukaq kaler putih + pastel. 

Sekian dulu bebelan, Wslm.

No comments:

Post a Comment

Followers