Saturday, June 9, 2012

Isi Hati Irina: Saya!

Assalam..

Entri kali nie versi saya.. :)

Kepada yang tahu pemilik blog nie inilah saya. :)

Nie muka sehari sebelum masuk 30 tahun.

Tada.. ini lah saya sekarang.. Makin matang kn? 

Pengalaman, umur dan masa mematangkan kita bukan? Jadi segala pengalaman dijadikan panduan untuk kehidupan masa akan datang. 

Kenangan lalu sebagai peringatan siapa kita sebenarnya dan tidak perlu dikenang. Cuma biarkan ianya terkubur menjadi sejarah dalam hidup kita. 

Kadangkala perlu mengenang kisah lalu untuk tidak melakukan kesilapan yang sama dan menjadi insan yang lebih baik di masa akan datang.

Semua orang tidak sempurna tetapi kita perlu menjadi yang terbaik kepada pasangan hidup kita. 

Semalam aku terdengar ayat ini kat sebuah radio tempatan,

"Lupakan mencari lelaki yang terbaik tetapi jadilah yang terbaik kerana perempuan yang baik hanya utk lelaki yg baik dan juga sebaliknya..."

Jadi sayangi, rindui, kasihi, cintailah dia sebagaimana dia menyayangi, merindui, mengasihi dan mencintai kita. 

28 hari lagi sebelum menjadi suri kepada sahabat, kekasih dan tunang saya. :)

Love him soo much. 

Sekian, Wslm


No comments:

Post a Comment

Followers