Thursday, June 21, 2012

Isi Hati Irina: Edisi Merapu... Seri...

Assalam,

Ntahla orang la cakap nmpk muka aku seri lain macam, adakah aku telah tranform jadi SERI DEWI MALAM? Muahaha..

Apadia merapu pon hampa tak taw ka? Balik p bukak kamus penang, Dah hampa bukak kamus Melayu-Sepanyol memang la takdak. Haih, Gatai na hampa taw saja ja kn?

Tapi aku nk taw jugak seri tue mai dari mana kn? Naik apa? Bila flight dia? Tak delay ka? Haih, aku x taw la nk jawab semua tuh tapi myb nmpk aku hepi semacam macam nmpk ayam kehepsi sebaket kot. Ada orang nk banjer kehepsi tp pas 14.7 katanya nanti jerawat bulan naik toin toink. Mencik la itu toink toink! Abis si Seri itu

Rimaih pon ada p sana org teguq p sini org teguq kn? Haaaaaaaaaa aku taw sebab Eric Leong kata kat Suriafm pagi tadi kalau pakai Soft Pink org mesti akan say HI... Ooo patutla orang senyum2x kat aku n teguq aku dengan senyuman palingggggg manis aku pernah tgk. Muahahaha... Applicable to ladies only! Tapi ada sorang awek tuh bajet cam lawa tapi lawa la hidung dia mancung aku takdak hidung kn? Haihh, ushar satu macam kat aku. Myb sebab si Seri jugak kot nie.. Dia jeles...

Orang kata la mungkin sebab dah makin dekat nk kawen kot so ada nampak satu macam punya Seri kat itu muka. Bukan nama tapi macam cahaya terpancar dari muka la... Tapi mosturiser pon malaih nk bubuh seri kebendanya. Muka pucat satu macam punya tak kenai dah mana foundation n bedak. Biaq la sat muka nk bernapas dengan lancarnya. Nie dok p tempek sampai 5 6 inci pastu memang la cantik sebab ada topeng kn? Abis hat kawah jerawat suma kambuih buang. Muahahaha...

Angin satu macam kepala badan n perut aku nie. Makan x betoi gamak nya... Muka macam dok tahan nk keluaq angin saja.... Yela hampa feel sat macam belon penuh dengan angin, Kalau belon pengabih dia pecah la kn? Tapi nie perut takkan nk POM pulak kn? So, feel cam nk muntah la... Hampa toksah dok merapu bagai aku lagi 16 hari taw... xde makna ada isi... Hampa doa la bg aku semoga cepat dpt zuriat yg comel dan soleh na lepas menikah nanti...

Ha balik pasal si Seri nie. Dia nie x teringin ka nk balik ke kampung asal dia ka bleh beli tiket kapai terebang kn? Cecewah mementang dan pandai membooking kn? Hamboih macam la kaya sgt. Takdak la kaya tp takat nk hidup tue ada la kn. :P

Sampai la nie aku dok belek cermin nk tgk jugak rupa si Seri nie. Tapi hampa jangan la macam2x aku dahla dok ghumah sowang nie. Takpa sok adik aku ada brani la sket kn? Muahaha... Tp betoi kot depa kata lagu tue? Apa dia? lagu mana? Aku suka lagu Akur janji la nie... Hampa try la dengaq best weh... tangkap leleh eddie hamid tuh...

Sambung balik depa kata nmpk ber"seri" kn? Sebab aku tersgt la excited, happy n teruja.. Isk sesuai ka pakai ayat lagu tuh. yela myb nie last la kot nk merapu bagai lagu nie kn? Sok macam la laki aku bg bini dia dok merapu alam pastu bg org baca kn? Muahahaha... Takpa bg la dia baca dulu kn?

Ingat dia sorang loqlaq? Tak pronounce tak? lok-lak... tapi nie ada ideghammm sket. Maksud dia isk hampa nie semua pon tak taw kn? ayat paling senang suka merapu la... atau kata org utagha meghapu.. ntah aku pon x taw pasai apa jadi lagu tuh...

Jap penat aih dok tulih, nmpk sgt tipu kn? Taip la... Okay okay taip, hek eleh tuh pon kecoh kn?

Okay apa-apa la Cik Seri. Jangan balik dulu taw tunggu sampai kenduri nanti jemput dok meja pengantin, bergambaq puas2x baru nanti beli tiket naik pakai p greece makan angin. Nampak sgt kn tingin nk p greece kn? exceli dah bg hint kat En.T. :)

Semoga dipermudahkan urusan lagi 16 hari dan dipertemukan di lain hari sebab arini dah penat merapu.. mana kat fb mana kat twitter mana kat whatsaap... mampuih lagu nie...

Sekian dulu, Wslm

No comments:

Post a Comment

Followers