Sunday, May 27, 2012

Isi Hati Irina: Hargai masa dgn sebaik-baiknya...

Assalam...

Antara aktiviti yg sempat kami buat smlm. Masa sgt suntuk sebb on afternoon attend wedding kat batu kawan... Pengantin lmbt smp jd kami blk dulu n highway back to png sgt jem sbb cuti sekolah kn...

Then g fitting baju kat jalinan kasih relau... Tp baju tuh xde jd mcm nk tukar bj lain... Yela sbb kami book last yr bln 10 so mesti dah ramai org pakai... Jd.. Tema masih sama cuma dress lagi meletup... So... Aku x pening lg fikir mana nk cr inner n tudung cz dress nie da.complete ngan tudung...

Then smp rumah pon dah petang.. Salin baju n smbg aktiviti berdeting kat 1st avenue. Aku suka tempat nie berbanding shopping complex lain kt png.

En tunang kesayangan x penah cuba ice cream baskin robin.. Jd kami terus p BK dulu... Kan bleh rasa dulu.. Jd suma pon rasa sbb depa layan kami sgt baik... Aku rasa next time mesti sayang sy nk pegi lagi sbb dpt good impression. :)

Tiramisu&Choc with walnut - Encik tunang punye
Choco mint& Choc wit walnut - Saya punye

Pilih jgn x pilih

Tada... hep jgn makan dulu sayang nk amek gambaq.. :P

Then masuk parkson lak nk tgk sales kn... Berkenan la baju kat jeep n sayang sy offer nk belanja... Dah p try la 2 3 lai... Walaupun hati meronta2 nk tp sy kuatkan hati ckp x muat la... Ketat la... Sy x nk biasakn dia beli brg utk sy... Xper sy bleh beli sendiri... Kenduri dah dekat nie.. Dia nk pakai byk duit kn...

Then perut rasa lapar sgt then teringat kedai feveret aku dah bukak mlm. Sajer jer bg alsan... Jom try p tgk bukak ka dak... :) Mcm besa bukak la n sayang terpaksa rela layan si mengidam nie... Mcm besa order lauk feveret kambing ros... :) Tajudin Husin at Lebuh Queen. :)

Kambing ros... my feveret!

Operasi: Isnin - Sabtu 
11.00 am - 3.00 pm
6.30 pm - 10.00 pm
Ahad tutup.

Then pusing2 balik n plan nk tgk wyg tp jam dekat kul8 jd masuk blk 1st avenue la layan citer aku ada kau ada (hurmmm... Boring la.. tp sbb yana n sam jer dok layan)...

After wayang dah kul11 mata macam kena gam... Gila mengantuk.. Sian dia drive aku ttdoq berbantalkan lengan... Haha... Mesti lenguh dgn kepala batu aku.nie... Sedar2 smp umah dah...

Anyway anyhow i loveeeee my fiancee... No judging... My last dating myb before soon be my wedded husband... :)

Thanks for everything sayang... You just accept me as who i am... :)

Sekian dulu... Wslm

P/s: dlm bus otw back to putrajaya smbl air mata bergenang... Tunggu nk luruh jer... Bila la nk dpt tranfer.nie... T_T

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Followers