Monday, May 14, 2012

Isi Hati Irina : bro with the twin....


Assalam...

Exceli aku br smp jer rumah aku yg da tak indah kt putrajaya nie. Td nek bus dr koi 3 la br smp sbb merata dia singgah amek org.

Okay masuk kpd tpk sbnr. Aku dok sblh bro nie. Duduk jer sblh dia.. Dia tanya student ker.... Suka macam kera la aku jap... Wah muda remaja lagi rupanya aku....

Bro nie muda dr aku n da kawen last yr. Dia baru dikurniakan anak kembaq boboi yg kiut miut... Sedp nama depa mohd imran raiyyan n mohd irfan raiyyan... Sedap kan... Aku pon dok plan nama camtuh... :)

Weh 1st time aku tgk n dgq bapak excited gila..... Aku pon turut excited... Dia cita belanja kawen dia... Sampaila ke brp belanja bila da ada bby... Tambahan bila twin so suma kira doublela... How cute... :)

Tp mmg aku salute la bro nie pasal bajet kawen m everything. Siap sewa bas utk family dia dr johor smp perak.

Engage dlm bape jam then terus kawen... N x smp setahun da dpt bby. Sukanya aku dgq... Yg best tuh surprise bila dah 7 bulan br taw kata pregnant twin... :)

Aku pulak yg excited. I wish u good luck bro.... Thanks yea sudi citer... By the way nama bro apa eh?

Hahahhahaha.... Serius lupa nk tanya...

Haaa.. Td kn otw nk blk sini lalu batu gajah nmpk kellie castle... Cantik jugk kn....

Okay nk tdo dah letey... Sok senin... :(

Sekian, wslm.


No comments:

Post a Comment

Followers