Followers

Wednesday, February 19, 2014

Safiyya's

Assalamualaikum

Surprise Surprise! 

Tak sangka best friend masing-masing menamakan anak dengan nama yang sama! 

Ameera Safiyya binti Muhamad Nurfasya
28 Oktober 2013




Nie salah sorang best friend MH sejak sekolah lagi. Actually kami semua satu sekolah. :)

Nur Iris Safiyya binti Zulkifli
02 November 2013


Iris dengan mamanya.


Nie my best friend pulak. Berkawan since degree kat Melaka. Kawan susah-senang nie. Wife dia nie nampak berseri sgt lepas bersalin. Macam aku agak comot. Haha.

Sufi Safiyya binti Irwan Shahreza
07 Februari 2014



Semoga ukhuwah persahabatan kita berkekalan selamanya. Amin.

Irina

2 comments:

  1. Aku pun pernah suka dengan nama saffiya. Inspired by nama wardina saffiya. Hehe
    kalau ada rezeki anak pompuan pun nanti belum tentu lagi aku dapat namakan anak aku dengan nama saffiya..huhu..laki aku nak pangkal A..and satu nama saja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama la ngan fasya dia nk anak dia pangkal A sebab senang semua benda kena dulu. Macam aku la dulu kn? Haha... Tak sangka kn? Hang dah nk start planning kan Baiti? :)

      Delete

Share it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Search This Blog

Loading...