Thursday, December 8, 2011

Isi Hati Irina: Belog Gila Glamor!

Aku suka baca jugak belog2x orang nie... kekadang nk cari something mesti taip kat google... the kuarla beberapa belog yang ada kaitan dengan benda aku cari. Tapi aku baca untuk pengetahuan aku saja. Takdak la aku nk jadi pembelog tegar di abad ini. Esok2x nie dah tua x larat nk taip berenti la bebel.

Taip la nie orang buat belog sebab nk cari duit. Entri xde la bgs sgt pon tp follower ramai giler sebab dia rajin BW(blogwalking). Malu aih nk buat lagu tuh. Bukan orang baca pon entri tuh tapi sebab nk suh follow so kena la follow dulu.

Kekadang tuh ayat sepatah dua saja kot punya ramai gila yang komen.. wat the pppfffftttt... Ala tue benda biasa kn? lepaih tuh buat pulak link kat fb untuk orang like! Gila glamor betoi! Tgk status dia mcm tak dak ayat dah semua nya huruf saja.... myb keyboard dia tinggai satu butang kot... tue yang taip "Sssssssssssssssss" or huruf2x lain. 

Jelous? tak dak maknanya weh. Rasa nyampah pon ado. Punya nk glamer la smp tahap gitu. Kalau belog awak berinformasi okay juga la sebab ada intipatinya.. ini ayat ada tak sampai sebaris... 

Aku buat belog pada asalnya pon sbb nk lepaskan geram/perasaan. So, pada awalnya memang tak dak orang taw la. Lepas tu br aku share with few friends. Lepas aku boh satu dua tips baru la aku tgk traffic aku naik. Tapi takdak aku nak paksa depa semua jd follower aku sebab yg Gohetgostan pon ada... haha... bukan depa paham aku tulis bahasa melayu...

Maybe aku nk buat tutorial kot bahasa melayu pulak kot... satg depa paham abis semua yg tulis jugak.

Tapi aku akan pastikan sorang tahu pasword aku in case la sok aku dah takdak ble la dia delete semua fb n belog aku... tak baik kn? gambaq2x lagi... 

Aku tak dak gila glamor la... takdak orang taw pon takpa sebab belog nie utk tempat aku lepaskan apa yang aku rasa. So cam x best jugak smp puluh2x ribu dok tgk aku tulis apa... kn?

Dup dap dup dap
Irina

No comments:

Post a Comment

Followers