Thursday, November 8, 2012

Nak cantik dan murah?

Assalam semua,

Hari nie nk kongsi la rahsia kecantikan artis-artis yang sememang banyak duit cucuk sana cucuk sini kn? Pernah dengar tak artis-artis kata cucuk vitamin C? Ala muka depa jadi gebu n putih tanpa jerawat sini sana kn?

Sebenarnya memang betoi pon depa p cucuk Vitamin C dan kena p cucuk balik dalam tempoh 2 3 bulan camtuh balik, Sekali cucuk dalam RM200 la jugak. Tp depa banyak duit setakat nk bayaq banyak tuh tak kisah kn? Sebab adik baru nie p klinik pasal masalah jerawat kat muka dia la. Dia pakai ubat kat klinik n klinik tuh suggest utk cucuk Vitamin C. Memang cepat la kesan dia. Tp nk maintain tue la kn?

Why not korbankan tak sampai RM50 utk stok sebulan Vitamin C 1000mg?

~~~HOT SELLING VITAMIN C 1000MG~~~500 BIJI LICIN DALAM MASA 1 HARI!!!
selalu org jual yg 500 mg..yg kami jual ni 1000 mg...mmg sgt2 berkesan..tak pyh dah abiskan duit dan menyakitkan diri g cucuk sana..g cucuk sini...huhuhu

***1biji bersam

aan 1000 mg = 14 biji buah sunquick

***vitamin c adalah vitamin yang paling popular yang biasa dimakan untuk mengelakkan selsema n tahukah anda bahawa vitamin c juga banyak kebaikan dan kelebihan lain kpd kesihatan kita...

~ memberi effect kulit yang sekata,cerah dan lembab( kulit muka n badan cerah sekata..nanti xde la muka cerah tapi tangan xberapa nk cerah)

~ sesuai untuk ibu mengandung

~ untuk merawat jerawat di wajah dan badan

~ menguatkan gusi dan gigi..

Vitamin C kami 100% asid ascorbic 1000mg,tnpa perisa atau pewarna tmbahan dan tidak melekit,.. - Most Powerful Vitamin C.. 1000mg..antara vit c terbaik keluaran Pahang Pharma,no kkm MAL06051404X. so..tiada unsur keraguan dari segi halal (100% asid ascorbic) dan selamat dimakan (ada no kkm).bersifat larut air..terlebih dos pn xde mslh sbb akan keluar melalui urin dan peluh.alhamdulillah..blum ada lg stakat ni bg feedback negatif. Vitamin C ni mmg tak ada side effect.Nasihat sy,jg pemakann,jgn stress,rehat cukup,minum bnyk air utk detox/buang toksin. cara makan telan sebiji sehari dengan air masak (pagi @ malam) jgn kunyah sbb takde perisa tambahan..

price:rm45 inc postage utk 30 biji(stock sebln)


Nie antara testimoni:

"vitamin c 1000mg ni mmg best.lps 20 hari makan,kulit saya dah bseri dan xkusam lg..lingkaran hitam bwh mata semakin kurang.badan semakin cergas dan yg penting saya ni anaemic,lps amalkan vit c ni bacaan hb saya pun dah start ok.alhamdulillah.."

"testimoni terbaru vit c 1000 mg!!jerawat dan parut dah surut!!"

"testimoni akak ni lps amalkan vit c 1000 mg secara konsisten..n byk minum air masak..wajah semakin cerah dan glowing..."

Umur aku pon dah masuk 30 tahun dan memang aku tercari-cari produk apa sesuai utk aku. Banyak dah jual collagen la pil putihkan kulit la dan memacam dan untuk pengetahuan semua aku nie bukan jenis suka amek pil2x sebarangan. Jadi aku cari pil2x yang boleh dipercayai, ada kelulusan KKM, ada testimoni yang baik dan yang penting iaitu HALAL TOYIBAN. 

So, why not aku share dengan hampa pengambilan Vitamin C yang kosnya tak sampai beratus dari cucuk yang sakitkan badan kn? Or beli produk yang mahal-mahal tp belum tahu status dia lagi kn? Nie cuma Vitamin C yang sememangnya kita tahu dari kecik kita kena makan vitamin C untuk elakkan selsema or demam dan untuk kesihatan. 

Nie extra lagi sebab kandungan dia tinggi iaitu 1000mg jadi air perlu banyak. Sekurang-kurang pon 3 liter. Nanti bg testimoni diri sendiri pulak okay. 

Tak payah takut sebab nie cuma Vitamin C takde kandungan lain. Sape nk kulit yang bersih, lembab, bebas jerawat, dan glowing tanpa secalit makeup bleh cuba Vitamin C 1000mg nie.

Anything bleh tanya saya okay. Jom Cantik & Murah! :)

Wslm

9 comments:

  1. yang...
    mungkin u leh tambah part ni cikit...ni doktor lak y tulis...hehehhehehe

    http://drzubaidi.com/blog/?p=3412

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tue semua ubat sama dear. Cuma kena minum air banyak yang penting. Supplement utk kulit kn? Sama jer makan ubat kurus ka, ubat putihkan kulit ka, ubat dari klinik ka, semua ubat pon sama janji minum air banyak. Yang penting baca dulu testimoni dulu sebelum nk beli dan ada kelulusan KKM. :)

      Delete
    2. boleh email, berapa harga dan bagaimana nak beli? norhidayah@gmail.com

      Delete
  2. boleh menggemukkan x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf ye lambat komen. Vit C tak menggemukkan. Vit B complex menggemukkan sebab menambah selera makan.

      Delete
  3. Nk order..email me pliz. neropink87@gmail.con

    ReplyDelete
  4. Email sy pliz..
    fiz.mickey@gmail.com

    ReplyDelete

Followers