Tuesday, December 6, 2011

Isi Hati Irina: Mcm sotong takdak tulang!

Kejadian: Taman Warisan Pertanian, Putrajaya
Waktu: 9-10pm lebih kurang last week.

Phew!

Nak tulis jugak nie. Alkisahnya ada la hamba Allah di bumi bertuah nie nak beli air bersama teman lelakinya sebab kalau laki bini takkan buat mcm tuh kat public. 

Aku nk beli air ngan kawan aku n tetiba ada la satu kapel nie mai sebelah. Haiyo terlentok2x ooo... Macam dengan takdak tulang! Geli la weh! Kalau korang laki bini pon ce jaga adap sket kat depan orang ramai!

Konon romatika la sangat kn? Sampai orang lain yang malu n segan! Naik merah muka aku segan. Yang pompuan tuh pakai tudung litup la. Muka lawa la kena la ngan boyprennya. Tapi sonok bg orang tgk kot. Lepas aku tegur depa "MACAM SOTONG TAK DAK TULANG"secara tak sengaja baru gheti dok berdiri elok2x... 

Hai penat sgt ka smp terlentok2x lagu tuh? Toksah la dok beromantika depan orang la wei. Macam org len takdak laki/bf. Tapi aku pon segan nk pegang2x tgn depan orang lagi pulak dok buat aksi menyotong! 

Hahaha... Mampuih la sapa yg selalu buat tuh jgn la amalkan yea. termasuk peringatan diri sendiri! Bila sendiri dah rasa geli geleman camtuh sama la jugak orang dok nmpk kita buat lagu tuh!

Dah pakai elok2x ala muslimah cuba bawa karekter yang elok sket. Abis tercalar reputasi orang bertudung. Depan orang jadi hipokrit la sket. Belakang suka hati hang la nk buat apa.

That's all! Simpan seminggu sebenarnya nie.

Irina makin nebes!

No comments:

Post a Comment

Followers