Tuesday, March 26, 2013

Qhalif Putra

Assalamualaikum,

Dah lama x bukak blog abg ben. Smlm macam tergerak nk g baca sebab terlalu bosan kat office. Tertarik dengan satu post di mana Qhalif vs Arwah Qhalif. Dalam hati tergerak sebab ada budak office dulu memang letak nama anak dia Qhalif Putra dan br meninggal sebab jangkitan. Tak smp sebulan pon lagi.

So bukak la link yang abg ben bg tuh.

http://mommyrinduqhalif.blogspot.com/

Bila baca baru tahu memang wife Aypol yg tulis. Memang betul la budak office aku dulu.

Isk aku yg miscarriage pon sedih apetah lagi dah 9 bulan lebih duduk dalam perut dan lahir dengan sihat tp Allah SWT lebih menyayangi dia.

Seriusly aku x dapat nk bayangkan berpantang tanpa anak di sisi. T_T

Wife dia seorang cikgu dekat Putrajaya. Husband dia kerja dekat JPM.

Aku nk mengulas pon rasa tak sanggup. Cepat jer ayaq mata mengalir. Hampa g baca sendiri. Rasanya dia br start tulis kot. Sebab belum abis lagi cerita dia.

Pengorbanan seorang ibu yang mana walaupun sakit tp lebih mementingkan kesihatan anak. Isk tingat pulak kat mama aku smlm.

Kita belajar utk lebih menghargai ketika ada dan jgn menyesali ketika ia tiada lagi.

Sekian dulu. T_T

Irina

No comments:

Post a Comment

Followers