Wednesday, November 21, 2012

Single & Sedih

Assalam,

Sblm tu kita sedekah Al-Fatihah buat rakyat Palestin. Walaupun x dpt nk g tlg tp kita ble doakan keselamatan depa.

Okay now back to my single life of 29 yrs. 1st love on 2001, then breakup on 2005. Then there man dat walk in and out in my life. Ramai tak terkira tp x bangga pun. Satu pun x berguna. Hanya taw amek kesempatan saja.

Paling lama pun 4 yrs aku rapat wit one guy but not declare as bf juz fren tp treat me mcm gf dia. Sumtimes take care so much about me n sumtime not take my cl or replying my sms. Jenis tarik tali. Nk dilepaskan syg tp x nk jdkn istimewa. Xdak ciri-ciri yg dia mahu. Kiranya kalau dah xdak lg org dlm dunia kita menjadi pilihan terakhirnya.

Berapa ramai yg rasa mcm tue? X kurang pulak X-scandal yg dah kawen cr blk sbb katanya x ble lupa dah syg ngan kt. Sebab kita kesunyian dan kecewa org amek kesempatan kt kita kn?

Aku pernah rasa mcm hampa. Berapa ramai aku terkena dgn org yg x mau komitmen? Juz nk suka-suka ja. Sbb da xde org kita pun cpt suka n syg ngan lelaki bermulut manis.

Aku pun sgp meredah jem kl semata2 nk diner ngan dia n alih-alih aku kena marah sbb benda kecik. Dia x taw penat aku keje n tempuh jem nk jumpa dia. Byk benda jugak la aku buat mcm buta hati. Org kata mcm2 tp tue la bila pompuan da syg buta hati. Dah x nampak lgsg kesalahan dia. Semuanya baik belaka. Org pulak mestila amek kesempatan kn?

Jadi kalau la yg terkena ngan lelaki cenggini tinggal je la. X rugi pun ayaq mata hampa. Xpa ada lebih baik utk kita. Percaya n sabar byk-byk.

Insya-Allah bila dah jumpa yg betul ikhlas sayang dan terima kita seadanya sgt rasa bersyukur. Jgn putus asa dan jgn lupa Allah SWT kalau dah temui pasangan dan kebahagian yg dicari.

Tak rugi kt bersabar utk dpt yg terbaik kn? Bila dah dpt ble tersenyum lebaq.

Ok gudlak ye sayang. Jangan pernah berhenti berdoa ye. Xpe kita x baik tp berubah sket-sket. Insya-Allah akan sempurna bila tiba masanya. Aku pun x baik sgt. Tgh belajar dan buat pelan-pelan utk menjadi yg terbaik utk suami saya. Semoga dipermudahkn urusan perubahan saya ini.

Love u sayangs,
Irina


Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

Followers