Monday, July 2, 2012

Isi Hati Irina: Simple sgt!

Assalam,


Hari nie memang dah xde mood kat ofis. Mood dah smp kat rumah dah! :)


So, nk cerita sikit pasal my big day preparation tp gambar semua nanti saya upload lepas abis majlis la. Bertujuan nk bg surprise sebab memang simple giler!


Okay bagi makan/khemah/bilik pengantin memang totally i bg kat my parent sebab jarang blk rumah. Tp i wish just plain white jer bilik tuh. Inspirasi dari Eiffel, I'm In Love! Then tabur kelopak bunga ros dalam bilik.  


Then yang lain-lain saya x berapa kisah.


Now my turn is hantaran,makeup, baju, pelamin,photoq,bunga tangan 


Bab hantaran memang just aku buat sendiri jadi very simple.


1. Details hantaran:
#foam #kain baldu ungu #whitepearl #jurai #smallwhiteros #myb some fresh flower


2. Details baju nikah:
#simple #white #lace #swarovski #3d flower #pearl #flowy


3. Detail baju sanding:
#dress #reception #plain #light purple #swavoski #chiffon #ribbon


4. Bunga tangan:
#roses or #crysanthimum or think later.. :)

5. Makeup oleh kak lela. #simple #fresh natural look. :)

6. Inai makcik yang saya sayangi giling. Memang special request sebab dulu slalu tgk arwah tok giling inai. Jd, saya nk macam tuh jugak Rindu sgt arwah tok. :(

7. Photoq
#friend #allevent

8.Pelamin
#lelatouch #white #champage #floral #simple

9. Guest Book
#klik2flick #cute #sweet #100pages #pink purple #excited

Lagi 5 hari! So memang baju reception very simple! Memang i nk simple sgt! Simple dress, simple veil with simple tiara! It's really simple! :)

Isk kalau nk cerita semua memang semuanya taste saya! 

My Theme: Simple Cute Manja!

Wah, gitu! Thanks Hariz&Team Wedding, Lela touch, Klik2flick, Sis Honey, Katering abah pilih, pengapit-pengapit, family dan sedara-mara yang sgt saya sayangi! :)

Semua doakan my wedding going smoothly okay. Amin. :)

Sekian dulu, Wslm lovely. :)


No comments:

Post a Comment

Followers