Thursday, April 25, 2013

Geram!!!!! Minda Kelas Ke-3!

Assalamualaikum,

Bukan nk mengkritik atau nk mengata. Ini benda yg betul-betul jadi depan aku. Geram sgt!

Dah la si sebelah nie carik pasal dan nasib baik dah okay. As long as my punch card and dicipline is okay so no worries. She don't have any thing to point out.

My staff nie rasanya mostly SPM holder kot. Tp aku x pernah pon put any judgement sebab memasing dah byk pengalaman handle kewangan dari saya. So, aku sgt respect dan byk belajar dari derang.

Satu masalah yang timbul bila ada masalah yg timbul derang akan ckp depa x taw dan bukan keje depa. Tue semua keje aku as bos depa. Ewah sedap hampa eh? Esok nie kalau aku x dak sapa nk tanggungjawab? Senang jer lepas tangan iye?

Geram sgt nie sebenarnya. Yela depa dok buat silap itu ini aku still boleh tegur n handle bebaik. When it's comes to me semua ckp camtuh. Very low class!

Macam mana la awak semua nie nk berjaya kalau dok fikir tue semua keje org lain? Korang tak nk naik pangkat ka? Pls la bagi kerjasama sket dari dok tolak kat orang sana sini. For me very easy kalau susah sgt nk cooperate i will let you handle by yourself. Anything you take responsibilities.

Walaupun aku nie baru jgn ingat aku nie senang diperlekehkan. Bila aku ajar n bercakap dengar dan belajar bukan cari alasan. Oh penolong akauntan x byk keje eh ko ckp? Meh sini? Tanggungjawab pon x sanggup nk galas nie pulak tanggungjawab yg besar.

I have to keep some positive energy inside me so i will motivated at office all day long. If i would rather going some place to have peace feeling.

Geram geram geram sgt!

It's not good for inside me right? Sorry sayang! Insya-Allah mama will be okay in any moment. :)

Okay la stop dulu. Nk cari ketenangan dengan mendengar Ayat-Ayat Suci Al-Quran.

Sekian, Wslm

Irina

No comments:

Post a Comment

Followers