Tuesday, April 2, 2013

Lesu

Assalam,

Lesu betul sekarang nie. Badan pon terasa sakit-sakit. Rehat tak cukup agaknya. Mungkin jugak stress kat ofis.

Keje takdak la membebankan cuma pegawai atasan yang kadangkala sengaja mencari punca kesalahan dan membawa terus ke dalam mesyuarat. Jadinya sekarang saya menjadi seorang yang sgt fofular gal dalam mesyuarat sebab kuat menjawab!

Muahaha. Tp kita defend sebab perkara yg betoi jadi takdak masalah kn? Sepatutnya benda bleh bincang di luar mesyuarat tak payah nk besaqkan isu kn? Isk kebudak-budakan betul walaupun dah kertu. Isk jahat aku nie. Haha. Dia memang sengaja tengah carik salah aku nie. Dia x taw aku lagi hebat. Aku dah bincang dengan Pengarah semuanya sebelum masuk meeting!

Nie nama dia sediakan perisai sebelum berperang. Ewah bermadah pujangga pulak.

Myb sebab peperangan minda ini buat aku lesu setiap kali blk rumah. Bayangkn setiap hari aku dah terlelap lepas Isyak. Sian jugak encik suami. Tp memang badan x larat sgt.

Memang betul bila otak sgt penat badan semua abis down. Letih mengalahkan orang keje angkat simen hari-hari. Nie salah satu cara untuk kurangkan kelesuan kat ofis.

Nasib baik semua staf aku nie bebaik hati. Bleh jugak hiburkan hati kat ofis. Yela tanggungjawab kat ofis dah makin besar walaupun si kertu cuba mengecilkan tanggungjawab aku. Dia nk pegang semua! Ameklah. Ada aku kisah. Hahahaha.

Tajuk lesu ja yang lain tue semua luahan hati semata-mata. Semoga aku kuat kali ini!

Pray for my cute little cherry! Amin.

Sekian, Wslm

Irina

4 comments:

  1. biasa le tu yang...
    setiap opis mmg ada y mcm tu...
    sehubungan dgn itu, sila bagi alamat rumah @ opis utk saya pos kad jemputan...ekekekekke...
    mish u dear...

    ReplyDelete
  2. nanti ai wasap u eh. Smlm letey sgt x sempat mo reply. mish u 2 3 4! yeah cepat sket join ai okay. :)

    ReplyDelete
  3. saya tahu awak kuat dan tabah ... in shaa allah setiap dugaan yang dtg ada hikmah disebaliknya ..
    chaiyok dear ...miss u ..

    ReplyDelete
  4. TQ mommy! Selepas beberapa hari bercuti hari nie dah okay! Alhamdulillah. Miss you 2 3 4!

    ReplyDelete

Followers