Wednesday, December 19, 2012

Me in 2012





Assalam,
Actualy atas permintaan suamiku yg comel bak teddy bear aku dah delete semua gambar dlm fb. So hanya gmbq pokok, awan, batu dan dsb shj dlm fb.
Dia x mau org tgk bini dia yg makin comot ni. Tak la nk elak fitnah katanya. Yela time ni pulak xbf dok gatai hantaq msg nk berkwn mcm besa la. Kok yon betoi. Dah kawen dah dok sengap2 jaga bini elok-elok x yah mengada nak bkwn ngan pompuan len or bini org. Tak phm betoi. Jd atas sebahagian dr alasan spt di atas aku pertimbangkn permintaan bebear aku utk dilit. 
Jd aku share gmbq latest aku kt sini. Ala boh 2 keping ja kn. Hahaa.
Yg dlm blk tu bukan ms honeymun tp masa kursus kt melaka last wk. N yg berdua masa kenduri my babysister last 2 wk. So memang fresh dr oven. 
Sekian, Wslm.
Irina

Ps: Nanti aku update adakah aku dah achieve wishlish 2012 dan buat wishlist 2013. :)
Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

Followers