Thursday, October 25, 2012

Urut & Tungku lepas Mis-C

Assalam,
Ni br abes urut n bertungku. Byk la org ckp x ble bertungku 3 mg lepas cuci takut luka x baik lg. Depa kata lg sama jugak mcm org beranak cuma kalau guguq lg kena jaga.
So aku amek kakak yg sama masa urut aku nk kawen dulu. Memang sakit la urut tp sama ja mcm sblm kawen aritu cuma byk kt perut n rahim. Perut kecik tp keras byk angin so request nk tungku.
Masa urut kt perut n rahim kakak tu kata ada denyut n biasanya kalau ada denyut kuat tu subur dan senang lekat. Rasa lega sgt. Nanti esok ni kalau hampa mengurut tradisional jgn lupa tanya ok.
Aku amek 2 hari ja pattnya 3 hari tp esok da nak blk kg. Raya kot.
Hari pertama mengurut biasa ja. Hari ni br bertungku satu bdn. Tp mengurut dl. Dkt 3 jam jugak la tmsk bertungku. Kalau mengurut dlm 2 jam cmtu ja.
Takut jugak. 1st time kot dl masa mama pantang adik no 4 ja dpt main batu ni. Bau dia sdp kot. Ala bau daun kn. :)
Kakak tu nampak aku mcm cuak. Dia ckp jgn takut taw walaupun nampk berasap2. Weh pedih tu mcm ke sterika. Kulit aku n isi nipih. Tue dok jerit ja. Ala jerit manja bukan mcm bola masuk gol tu.
Tp rasa memang sdp sgt. Nanti nk lg la. Rasa cm sdp sgt bdn, ringan, kurang angin. Betoi aku tak tpu.
Yg mana alami mcm aku better mengurut n bertungku mcm org beranak. Rasa sgt best. Fresh from oven sgt. :)
Okayla. Aku dok try satu benda. Nantila aku dah ada kesan yg positif br aku share na. Rasa mcm org br. :)
Nunite. Wslm

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

Followers