Wednesday, April 11, 2012

Isi Hati Irina: Studi!

Assalam,

Ceh tadi kata nk studi konon. 

Hey, nie dok stadi la nie. Kalau tak percaya tgk bawah nie. Siap amek gambaq lagi taw. Gambaq org x leh sebab comei sgt. Stg bleh buat jatuh cinta or muntah hijooo.. 

Nie la bendanya aku stadi.. 

Untuk apa hampa tanya? Kompen tak tgk kat diari aku tulis kat tepi tuh. Kan ka aku ada exam sabtu nie. Ada ke bakat jadi pegawai? 

Yg penting aku tak mau sia-siakan sekeping ijazah yg aku ada nie. Biaq la berguna sket. Sian kat dia kn? Hape lak sian kat dia aku yg teruk2x belajaq. Walaupun menitik ayaq mata sebab putuih cinta tetap skor. Muahaha...

Dah la tak abis2x merapu tp cambest ja mood hari nie nk tulis belog. Biaq la hampa nk meluat ka melungai ka? Wahaha... 

Ada orang kata kan depa tergelak sowang2x baca belog aku... Awat ada aku buat lawak ka? Memang dasar stalker. :P

Takpa aih nk baca ka, nk gelak ka, nk guling ka, suka hati la... Aku just nk lepaskan perasaan jer nie. Okay la bai, sian kat nota aku dari td dok tengok ja aku. :P

Sekian buat kali kedua, janji kali nie nk stadi, Wslm

No comments:

Post a Comment

Followers