Wednesday, January 25, 2012

Isi Hati Irina: Kehepsi!

Assalam,

Tajuk yg akan buat hampa lapaq dan rasa tergedik2x la nie jugak nk p kehepsiiii... 

Aku tak taw la kalau aku sorang ka or ada orang lain yang perasan bila masuk kehepsiiii saja mesti ingat ayam kn? Wakaka ofkosla ayam kentaki fried ciken kn? mereng dah separuh otak akibat dok lama dalam ketapi tanah melayu.... ewah.. bak abah aku kata pengalaman yg tak boleh dibeli tp kena p beli tiket dulu naaa...

okay sambung balik pasai kehepsi... 

Okay mata dah nmpk ayam lambat pulak dok beratuq nie... sesampai ja kat kaunter tuh terus speaking london, "take away". tue ja cheq pandai kn? 

Snack plate yang dua ketoi ayam tuh, pastu mesti nk hot n spicy. Lepaih tue ada lagi, tak mau dada naaa.. nk peha n apa2x bhgn lain selain dada... aku sorang ka mintak macam tuh?

Hampa tipu aku sebab sepanjang aku beratuq mesti aku dengar org x mo dada ayam kn? pasai apa ha? aku?? sebab isi dia tuh padat cepat kenyang... padahal bhgn situ la baguih sebab x kena inject.... haha.. :P

Haaa ada lagi, mesti nk order Cheezy wedges. Yela mcm x sempurna tanpa wedges kn? Pastu order pulak Cis lebih... aku nie betoi gila Cis bedebah tuh...

Pokok pangkainya dok mesia nie senang nk cari food halai walaupun ramai org dok penaya kita kata halai tp haram jadah... tak baik taw buat mcm tuh.... makanan tuh jadi darah daging kita.... dok penaya buat apa....

Okay la sebab kekenyangan makan ns goreng kambing kat mamak td buat diri rasa mengantuk sgt... kehepsiiii??? esok2x la p makan naaa... 

Cheq bum dulu na... esok kalau cheq rajin cheq update la belog naaa... 

~sweetmacamgula~

2 comments:

Followers