Thursday, January 12, 2012

Isi Hati Irina: Pssttt Hari nie J-Crad Day!

Assalam,

Nin diaaaaaaaaaaaaaaaaa jcard aku bakal tamat tempoh 31/1/2012! mls renew la sebab jrg sopping!


Haha, abis la aku dah buat annoucement walaupun tak ramai yg baca. Peduli apa nk tulis jugak!

Wahai orang2x putrajaya, seri kembangan, puchong dah sekitarnya, hari nie J-CARD DAY kat Jusco Taman Equine, Seri Kembangan!

Haaaa, legaaaa... Haha... Okay selamat bersopping sebelum gaji masuk mg depan! Selalu dia buat sebelum gaji kn? So, x ramai sgt tapi hakikatnya boley jadi gila kot cashier bila J-CARD Day nie...

Dulu aku gheja kat Jusco so memang aku taw! Hahaha

Terbaik satg petang nk p serbu! Biaq p la ramai orang pon. Redah jugak! Apa yg murah sgt? Mesti la Beg kn? hahahaha... 

Apa dia macam mana nk p? Nie aku siku baru taw. P la tanya pakcik google sendiri!

Hahaha

Irina

No comments:

Post a Comment

Followers