Tuesday, October 25, 2011

Isi Hati Irina: Mr X-Bfs bertunang!

Semalam si kembar chat kat fesbuk just nk bgtaw si "Abg" dia akan bertunang 2nd raya nie. Alhamdulillah kn? Hope dia bahagia la bersama dengan si Dia.

Tapi kalau diberi pilihan memang smp bila2x aku tak mau kat dia sebab dia dah byk burukkan aku. Sebab bagi aku sebaik2x lelaki dia takkan cerita aib perempuan dia pernah sayang kat orang lain kn?

Nie mamat yg mana? Ala mamat yg aku pernah citer dia tinggal aku kat restoran tepi laut tepi batu feringgi tuh.Lupa la entri mana satu. Smp sekarang aku tak bleh lupa. Jangan sok gaduh tinggal bini sudah. Kena belajar lagi mengawal kemarahan.

Tapi kita doakan kebahagiaan dia bersama orang yang dia sayang.

I learn to let go everything to get happy and it's set me free. Insya-Allah saya pon akan menemui kebahagiaan saya jugak...

Semoga berkekalan sehingga ke akhirnya, Amin...

No comments:

Post a Comment

Followers