Thursday, May 8, 2014

Update Update Senyum...

Assalamualaikum,

Haha lama gila tak update blog nie. Memang betol penangan anak kn? Nie baru sorang kn?

Anyway aku tak mau biasa kan dia dengan gajet n everything. Aku bg dia main BabyE (Elephant) jer dengan Teether. Memang kat rumah aku jarang sgt pegang hp. Tv pon dah jarang layan. Kadang-kadang terlena skali dengan dia nk bg dia lena. Biaq masa berkualiti dengan dia. Yela cuba fikir dah la seharian kita kat ofis kan then balik rumah pulak dok sibuk dengan hp berwasap lah/ berfesbuk la/ berinsta la ... So, nanti jangan salahkan dia pulak kalau dia lebih sayangkan org mengasuh dia dari kita okay.

Anyway memang ada pon cartoon dalam astro channel aku subsribe tapi memang aku x pernah bukak lagi smp sekarang. Yela dah masuk 6 month nie dah makin bijak.

Aku nk bg lebih perhatian (dari aku pernah dapat dulu sebab masa aku baru 3 bulan mama aku dah pregnant adik aku...) So, aku nk make sure dia dapat perhatian yang sepatutnya. Yela sebagai ibu yg sama-sama mencari rezeki utk keluarga kan?

Panjang kan mukadimah? Itu antara sebab-musabab aku jarang update blog. Yela bosan jugak dok share gambaq tp takdak caption kn?

Ameera ikut AbahMama dia berjogging di Kebun Bunga. Lawatn sambil belajar. :)

Tengok rupa budak yang dah bijak. 

Haaaa.... nie muka yg x berapa manih sebab keriau suh angkat...

Playgym... Pandai dah tak mau dia lempaq p tepi... 

Kusyuk dengaq mama dia membebel...

Masih belajar menerap dan berpusing

Macam nie kan manis macam gula...

Dok tengok diri sendiri dalam cermin dan gelak... Lawak toi... Nie pon dok mencuba dengan sedaya upaya nk bergolek.

Nie lawatan sambil belajar kat Taman Belia pulak. 

Lawatan sambil belajar ke Fort Cornwallis (Padang Kota Lama)

Menunggu dalam stoller dengan kipas chomel sementara tunggu abah dia pusing amek gambaq. Kami amek angin kat bawah jer... Behave macam nie kan senang bawak jalan.

That for now perkembangan dari 5 bulan hingga 6 bulan. Nanti update benda yg paling menarik yang aku sedang buat dalam masa 6 week!

Tunggu hasilnya... 

Semoga Allah SWT mempermudahkan semuanya. Amin. :)

Sekian, Wslm.

Irina

No comments:

Post a Comment

Followers