Monday, January 21, 2013

My ex-sweet home @ Putrajaya

Assalam,

Nie rumah yang aku duduk masa aku kat Putrajaya. Sebelum tuh aku menyewa dekat Presint 11. Lepas tuh disebabkan sempit dan agak mahal jadi aku mohon kuaters. Tp masa nie mudah sgt dpt kuaters sebab tak sampai sebulan aku mohon dah dpt tp dekat Presint 18. Aku tolak sebab aku memang nk yang nie. Sebab kuaters nie lambat bukak aku kena tunggu lagi 2 bulan. Ala nk kalut buat apa kn? Save the best for the last. haha, ada kena mengena tak? Haha

Then dalam lepas raya Cina aku dah start duduk bulan Januari 2009. :)

Sebab aku siap mention taw nk yang kaler pink! :)

Nie la tempah berteduh aku hampir 4 tahun. Januari 2009 - Disember 2012.

Memang la sedih sebab dah jadi sebahagian dari diri aku kat Putrajaya. Tp aku akur sebab dapat pindah blk Penang mengadap muka En Fasya hari-hari. Ewah! :)

So, tgk la gambar2x di bawah. Utk simpanan aku jugak kalau esok nie rindu kat dia kn? T_T

Nie rupa blok kaler pink! Nie dekat dengan Balai Bomba Putrajaya. Dekat nak p Putrajaya Sentral, Hospital, Balai Polis, Kedai Mamak, Dobi. Depan highway. :)

Rupa lift. Aku suka area sini sebab bersih setiap masa. Tak macam kuaters lagi yang sampah merata, lantai x bersapu, mop. Bersih jer.

Nie dari pintu masuk. Nie view kn? Luas sgt!

Nie nampak jambatan yg famous tuh. Tgk lampu malam-malam. :)

Nie view dari ruang tamu ke bilik-bilik tidur.

Nie dapur! Tiap kali org dtg mesti akan ckp besaqnya dapuq!

Nie dari singki dapuq. Dulu sidai baju kat situ. Cuma nmpk rumah sebelah la. Dok basuh pinggan. 

Nie Master Bedroom. Rindunya! :)

Keadaan dlm bilik Master bedroom. Nice view jugak kn?

Nie dari Master bedroom nk ke bilik lagi dua. Tengah-tengah toilet nombor 2.

Nie bilik air 1 dalam master bedroom.

Nie bilik nombor 2. Mengadap jalan. Nampak Masjid, Kubah Hijau (JPM).

Toilet 2

Bilik Nombor 3. Mengadap umah sebelah.

Lepas nie kalau rindu boleh la tgk kat blog nie. Huhu. Banyak kenangan sgt dalam rumah nie. I'm the 1st owner this kuaters bila masa dia serah kunci. huhu. 

Will miss everything there. :)

Sekian, Wslm.
Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

Followers