Monday, July 11, 2011

Isi Hati Irina: Floria 2011 ~Mawar utk Selamanya~


Wahai orang-orang kampung! Pesta Bunga telah kembali di Putrajaya!

Floria 2011
Tema: Mawar untuk Selamanya
Tarikh: 8 hingga 17 Julai 2011
Tempat: Persisiran Tasik Presint, Putrajaya

Mujurla rumah aku dekat area situ, sebenarnya tak p lagi... mls nk g weekend ramai! sakit otak... nk amek gambaq pon susah... baik p weekday siap boley buat photoshoot lagik... hehe

Dah dua hari dentuman bunga api kedengaran kat rumah aku, dan ade la aku snap 2 3 gambaq, ala pakai henpon punya camera memang la takdak Quality... haha.. bunga api pon tak nmpk... hampa pakat2x mai la tgk naaaa..... kn pompuan nih suka sgt bunga... yg boypren tue mai la bawak awek jln kat taman bunga... jgn dok buat terlebih romantik p cabut then propose kat situ sudahla... kena tangkap la nanti...

Aku nk p jumaat kot lepas balik berjumba2x kat negeri di bawah bayu! Enjoy da pic that taken by other ppl. Credit to them!

Nie setiap jabatan/agensi/company yg join bina taman depa dengan gaya tersendiri...


Syoknya byk pokok rose!

Boley lari2x buat filem hindustan nie!

LOVE the Roses! Or i should said i crazy of it!

Kalau takdak duri lama dah p tdoq atas bunga!
  
Bunga api yg boleh view dari umah aku!

Credit to all photographer for the picture!

No comments:

Post a Comment

Followers