Monday, July 4, 2011

Isi Hati Irina: Tema kaler apa?

simple giler but cantek!

Assalamualaikum pembuka bicara...

Selalu terjah ja terus tak bg salam kn? Dah sedar diri sket nie...

Hari tuh adik aku ada tanya," Mama tanya tini nk buat kaler apa?" Adoi mana la aku pikiaq lagi... Tanya Che' Abg lagi la jawapan langsung tak memberangsangkan!

Buat la kaler pelangi lah, buat yg wajib lah...

Memang benda2x camni pompuan pikiaq lebih ka? Memang pada dasarnya benda nie kecik punya hal! Tp mai esok nk kenduri baru nk kelam kabut n masa tu jugak kita akan cakap, "Kan dah awal2x bgtaw dulu lagi!" Tapi masa tuh memang kartun abis la amek jerla apa yg ada, caca marba pon takpa la janji kenduri!

Haihh, pikiaq boley sakit kepala... Tapi dlm otak aku nk Orange-Pink, just sweet n nice... kn?

Tapi rasa2x kalau buat kaler tuh nk tunang okay ka? Kepala dah mereng sebab takdak tempat nk cerita... cerita kat orang stg balik2x aku sakit hati baik cakap sorang2x kat sini...

Bebel pon takde org sakit telinga... Ntah la... ikut hati nie mls da nk pikiaq... biaq sok kawen koboi jer! heh sape la nk kawen cenggitu kn? Dahla kawen sekali ajer kn? Sapa yg nk kawen berkali2x? ce citer?

Senang aku ckp ngan adik aku," Soh jer mama buat langsir kaler peach or krim, senang nk match ngan suma kaler..." tue yg dlm kepala otak aku bleh pikiaq...

Orang perempuan nie memang cerewet ka? haihhhh! Rehat sat satg sambung lain pulak! Banyak pulak benda nk bebel hari nie...

Wslm...

p/s: walaupun saya kuat bebel, majuk n cepat sentap tapi dia sgt2x sayangkan Che' Abg okay...

No comments:

Post a Comment

Followers